Sneglen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 - Slår på skjermen (PCen er slått på ved trykk på Power_SW) - Venter på at Windows får loadet ferdig - Kobler til Telenor ADSL - Trykke i gang MSN og Opera - Se hvem som er på MSN - Sjekke nyhetene til HW.no, stikke innom forumet. - Musikkfiler startes - Sjekker nyheter andre steder (noen ganger i uka) - Sjekker dato på X800Pro hos MPX.no (vil gjelde til jeg får kortet) - Spille (vil gjelde fra jeg får X800Pro) Slik går det, fra Power knappen er trykket på (vil bli færre og færre trykk fremover tenker jeg), til strømmen går av. Dette er vanlig fremgang for bruk av PCen min, jeg ser film (DVD > S-Video > TV), serier (S-Video > TV) og annet, men det skjer ikke hver dag. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 MSN/ICQ logger seg selv på, så det synes jeg ikke teller. Første jeg gjør er å starte opp Thunderbird og sjekker mailen. Så logger jeg på IRC via Kopete. Etter det surfer jeg vel litt, setter på en webradio av ett eller annet slag. Så har jeg fått mye kontorarbeid på kveldstid for tiden, så OOo kommer fort igang. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Åpner free6.com og blir der ut dagen Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 1. Starter iTunes 2. Starter Steam 3. Skrur av unødvendige programmer 4. logger meg på MSN Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Åpner free6.com og blir der ut dagen Du lever opp til nicket, kjære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg skruer ikke av pcen, men det jeg pleier å gjøre når jeg kommer til pcen pleier jeg å gjøre dette: 0. Låse opp skjermen 1. Sjekke mail 2. Sjekke på som skjer på IRC 3. Se om det er noen kule folk på MSN 4. Sjekke nyheter på diverse sider (VG, DB, /., OSNews, HW, ol..) 5. Sjekker om det er komt noen nye oppgraderinger i løpet av natten. 5.1. Vist det også var komt ny kernel i 5. så leter jeg etter en plass i timeplanen for å rebote 6. Surfe, Kode ol... 99. Låse skjermen og legge meg Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Første jeg gjør når jeg tar på pc'en er: Logger på MSN Sjekker mailen hører på musikk surfer litt rundt på sider og sånt poster på HW. og laster ned musikk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sjekke mail skru på winamp prate med folk på msn/irc sjekke hw.no surfe spille osv.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Logge på msn, kanskje snakke litt hvis det er noen kule på. Sjekke www.as-roma.dk www.vg.no www.italienskfotball.com Og selvfølgelig akam-forumet Spiller litt kanskje Så noe jeg gjør noen ganger fikler litt med pinnacle studio Endret 18. juni 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 1. Fyrer opp Online adsl. 2. Winamp 3. Sjekker Dagbladet, vg og nettavisen 4. HW.no 5. Sjekker hvem som er online (MSN) 6. Sjekker om tegneserien på warbucket.com er blitt oppdatert 7. Spiller, evt se simpsons eller sp. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmmmm. Nå har jo PC'en min stått på i snart 3 uker da men, det første jeg gjør er å sjekke gamer.no og forumet! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 - Firefox, se gjennom 10~ sider for oppdatering - Fyre opp Knopete - Fyre opp Xmms og sette på radio - Sitte og dille på nettet og chatte Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kler på meg buksa, og går ut i stua.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Første jeg gjør er å sette på no' digg musikk, så logger jeg meg på MSN, før jeg så åpner Go'zilla, der jeg sjekker nyheter og forum... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så logger jeg på IRC via Kopete. jeg også! .hører på musikk .hw.no .dcplusplus .litt scripting .irc(prater masse tull) .og mye mer Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Trykker på alle fem favorittknappene som det er på Microsoft Wireless Desktop Elite Keyboard og Media-knappen (Winamp). Så sitter jeg der og koper til jeg er lei. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) 1: Logger på MSN 2: Konstaterer at det ikke er liv 3: Legger meg for å sove mer Hvis 2=false, 3:Prater med morgenfugler på MSN, slår på WinAmp, finner frem Rammstein i lista (SONNE!) 4: Sjekker hvor mye klokka er i USA 5: Evt.prater med folk fra usa hvis de ikke sover 6: Vurderer å starte Star Wars Galaxies hvis 6=true: Bruker et par timer hvis 6 = false: Ser hva jeg gidder å gjøre -loker rundt på teh intarweb -evt fyrer opp unreal edit: (via loking rundt på internett) leser webcomics www.megatokyo.com www.reallifecomics.com www.sexylosers.com (not work safe, might offend people ) Endret 23. juni 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Går og lager mat så når pcen er ferdig med virusscan og slikt setter jeg på mussik og spiller X-Box Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) (06:12 AM <[email protected]:~>) $ supassword: neophus# ntpdate ntp.uio.no 26 Jun 06:23:08 ntpdate[41008]: adjust time server 129.240.12.4 offset 0.314689 sec neophus# exit (06:12 AM <[email protected]:~>) $ startx Så åpner jeg noen terminaler, starter top og bmon på workspace #4, starter irssi i en screen, kobler til alle nettverk og joiner alle kanaler, starter opera, starter sylpheed, starter pebrot i en screen, for å så logge meg på msn, sjekker diverse nyhetssider og sjekker diverse forum. Da ser det cirka slik ut: Noen terminaler Top og bmon irssi Opera Sylpheed pebrot Så skal det sies at maskinen som regel bare er av i noen sekunder om gangen. Endret 26. juni 2004 av Neophus Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) -Finne ut hva som har gjort slik at pc`en har skrudd seg av Endret 26. juni 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå