ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -MSN logges på av seg selv. -Steam logges på av seg selv. -Logger på mIRC -Slenger på noen tunes. -Sjekker hw.no -Sjekker forumet. -Sjekker om det er noe liv på irc. -Ser om det er noen online på MSN. -Spiller CS/match/mix. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Slår på pcn - Connecter til internett - Logger på msn og steam - Setter på musikk - Leser VG, Dagbladet og IT avisen - Joiner IRC - Sjekker diverse forum - Ofte jeg ser en film. Mye av dette gjentar seg utover dagen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Sjekker livet på MSN Sjekker mailen i OE Sjekker aksjespillet sjekker hw.no/ok.no/iform.no/etc Dagens næringsliv seff Loker rundt Endret 16. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - Sjekker diverse forum Psst, det heter fora i flertall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - MSN (logger på automatisk) - IRC (starter og logger på automatisk) - Setter på noe musikk - Sjekker forumet - Leser VG, Dagbladet og Itavisen (i den rekkefølgen) - Fyrer igang TV-kortet eller en film - Leker litt i PhotoShop Ca slik.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bra det ikke bare er jeg som glemmer å skifte sang Noen ganger hører jeg på en og samme sang i flere timer, kanskje hele dagen. Har hørt på Coldplay - The Scientist i tre dager i strekk, nå. Begynner å bli litt lei. Ellers: *MSN logges på automatisk (setter meg til borte, for at drittunger ikke skal plage meg. Snakker når det passer meg ) *Sjekke forumer. *VG (gjerne flere hundre ganger om dagen). *ITavisen. *Spille PES3 (Pro Evolution Soccer 3 på PC). *Gjenta alt - om og om igjen! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Slår på PC'en -Skruer på forsterkeren min (kommer inn i windows) -Logger meg på MSN & Yahoo messenger (Logger av og til på IRC) -Åpner winamp og setter på en kul låt -Åpner Opera -Børster kanskje litt støv av musematten -Åpner hardware, bimmerforums, vg, xtremesystems og kanskje noen andre sider -Leser nyheter på hardware og VG -Surfer gjennom forumene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det første eg gjør når eg slår på pc'n er: -Skjekke kem som på msn (msn kobler seg automatisk ved oppstart) -Skjekke mail og lese (får en 8-9mail daglig minst) -Skjekke spraydate -Skjekke hw.no Resten gjør eg samtidig som med hw.no -leser aviser -sette på musikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mangler noe fundamentalt i lista di, Mario. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mangler noe fundamentalt i lista di, Mario. Har det noe med "se på p..." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mangler noe fundamentalt i lista di, Mario. Wanking? Wanker ikke om morningen. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Not sure. Varierer fra dag til dag... * Setter på musikk * Sjekker MSN * Leser mail * Sjekker forumet * Når eg e lei alt dette blir det litt gaming. Enten UT2004 eller CM 03/04 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1.logger på msn 2.chatter med venner 3 hardware.no 4.mail 5.photoshop 6.musikk 7.baker no snus 8.sovner Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) 1. Logger på Msn. 2.Hw.no, svarer på spm og litt sånnt... 3.Dc++, Laster ned noen filmer, ARG dc++ hastigheten er alltid så treig. -Så der sitter jeg resten av dagen, snakker med 2 forksjellige personer på msn i maaange timer... Endret 16. juni 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1. Logger på msn ( har lagra passord men ikke automatisk pålogging) 2.Setter på musikk 3.Velger favoritten Søppel 4.Lese fornuftige ting på amobil ( lenge siden jeg har lest noe særlig der egentlig) 5.Sjekke mailen eller noe.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1. MSN 2. VG, HW, Dagbladet, itavisen, bit-tech. xtremesystmes 3. Laster ned noe 4. Ser anime 6. Prøver noen nye progs 7. Får ikke til de nye progsa 8. Stuker Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Logger på MSN -Setter på musikk -Sjekker nyheter/forum på hw.no noe mer... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Min dag på dataen: * Logger meg på * Logger meg på msn og ser hvem som er der, eventuelt snakker litt hvis det er noen kule folk der * trykker på play/pause og WWW knappen på tastaturet mitt samtidig * Itunes kommer alltid først, men hw.no popper opp rett etter, legger ned IE og starter musikken min( hint hint, se avatar) *leser så nyhetene på hw.no og sjekker forumet *går inn på forskjellige sider som www.metallica.com , www.it's learning.com (sånn skole greie) også vg.no hvis jeg kjeder meg virkelig. Ser på litt forskjellige morsomme,kule,våte( ) iflmer som jeg har på dataen *tar meg en tur ut å finner på no *kommer tilbake om kvelden og da ser jeg på friends mens jeg spiser kveldsmat Forresten, vil bare si at de siste tingene der ikke er helt fast rutine, bare hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre Endret 16. juni 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
kenny Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1. Slår på forsterkeren og fyrer opp no go-musikk. 2. Opner editoren, kompilerer, og prøver finne feilen som førte til at jeg ga opp, slo av maskinen og la meg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) -Slå på anlegget og fyre opp musikk- -Halvsove og glane i veggen mens eg prøver å våkne. -Sjekke om det er kjensfolk på msn. -Sjekke hw.no for nyheter. -Logge på forumet. -Legge meg. -Sove. -Repeter. Edith: Leifs. Endret 16. juni 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå