Torjus Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva er det første du gjør når du har slått på PC'n? Meg: 1. Logger på MSN og Steam 2. Sjekker blandt annet nyheter på hw.no 3. Oppdaterer det som er å oppdatere 4. Spiller CS eller CZ i noen timer 5. Chatter, spiller og poster her på forumet resten av dagen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Meg: 1. Logger på MSN 2. Sjekker Forum(er) 3. Spiller litt CS kanskje.. 4. Utover kvelden er jeg ute eller så sjekker jeg forum og spiller, chatter og da ;D Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 *Setter på musikk, vanligvis Eek A Mouse. *Starter Avant browser og skjekker forumet. *Ruller en røyk og røyker den. *Bytter sang. *Gjesper. *Sitter og glor. *Spiller litt kanskje... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - Drikker kakao og leser nyheter rundt om kring. - Hiver på noe musikk. - Logger på diverse terminal-servere. - Joiner IRC. - Åpner RDP til maskina hjemme. - Sjekker mail. - Gjesper vanvittig mye. - Sjekker om jeg har noen tasks å gjøre. - Loker. ... hver dag. Repeteres med gjevne mellomrom utover dagen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe.. forrige gang jeg slo av maskinen, var vel dagen før jeg fikk bredbånd. 3-4 år siden, eller deromkring. Uansett, setter på musikk, lager meg frokost, og sjekker assorterte sider. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Setter på musikk, sjekker mail på diverse kontoer, ser om det er noen spennende nyheter. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - Setter på musikk imens jeg venter på at internett skal kobles opp -Logger inn i de tre forumene jeg er medlem i -Logger på MSN (hvis jeg gidder) Tada! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) - MSN logger seg på av egen fri vilje. - Logger meg på irc - Sjekker etter liv på irc - Fyrer winamp og spiller av den sangen jeg hørte på dagen før - Vurderer om jeg er så sulten at jeg er helt nødt til å spise - Opera sin tur til å starte - Tar en røyk, og spiser - Sjekker forum.hw.no (den teite "logoen" til hw.no linker til forumhovedsiden, så leser sjeldent nyhetene her) - Så loker litt rundt på nettet - Åpner flashfxp og setter igang med litt scripting - par timer med scripting så finner man ut at man må bytte den sangen som har stått på i flere timer Fra og med Sjekker forum.hw.no osv fram til slutten gjentar seg hele dagen. Ble lang den her Endret 16. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Logge på MSN -Skru på litt über musikk -Sjekke nyheter på diverse sider -Sjekke diverse forum Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Setter på musikk. -Sjekker e-post. -Inn på IRC. -Leser litt på utallige fora jeg er medlem. -Leser litt nyheter her og der. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sjekker hvem som er på MSN. Ser på hw.no for nyheter. Går over til VG.no for spennende nyheter, så til ITavisen, så går jeg over til Off topic delen av hw.no forumet. Så sjekker jeg wcreplays.com og så spiller jeg kanskje litt Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - MSN logger på hvis den selv vil - Går inn på IRC - Starte opera - Sjekker div. mail - Går inn på begin.no og ser etter nyheter - Leser nyheter - Forumet neste - Starte steam - Spille cs i noen timer Lenke til kommentar
scenest Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -MSN logger seg på -Tar meg en tur på IRC -sjekker battlefield.no forumet -Spiller Desert Combat i noen timer -Stikker en liten tur innom her -Så spiller jeg resten av kvelden. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Logger på MSN -Sjekker diverse forum -Speler CM Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1. Logger meg på fiberlinja mi. 2. Lar MSN logge seg på (fikser det selv den saken). 3. Åpner Opera med lagrede vinduer oppe (ca. ti viktige sider). Det er veldig digg. 4. Surfer og samler vett. Når jeg har nok vett, forlater jeg PC-en. Det hender at jeg mellom 3 og 4 noen ganger åpner Winamp for å høre på musikk eller mIRC. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe.. forrige gang jeg slo av maskinen, var vel dagen før jeg fikk bredbånd. 3-4 år siden, eller deromkring. Uansett, setter på musikk, lager meg frokost, og sjekker assorterte sider. Wow, du må ha ha dåli pc! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Logger på msn -Logger på mirc -Setter på musikk -Ser litt i forum og chatter samtidig. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 # www.hardware.no # Outlook Express # www.vg.no # Oppdaterer virur prog # oppdaterer win xp # www.tech-nutrition.com # www.skandiabanken.no # spiller bf vietnam # skjekker hvor mange WU folding@home har Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Når jeg slår på pcen er det første jeg gjør å rette ut feilen som gjorde at jeg måtte reboote/slå av... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Slår av igjen??? Vel, blir vel litt hw og vg, så sitter jeg og spiller Pacman hele resten av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå