flabben2k Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=4540 vet ikke om den funga men, ser ut som Teamet bak dem som laget Heroes 4 har fått sparken, ka skal skje med multiplayer pacthen da???? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Pachen bør komme ut !! d tror jeg også :smile: Men at de for sparken er jo teit. D var på grunn av økonomi, og at de bare kuttet i deres avdeling BAD :sad: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 sparke gutta bak heroes er jo en tabbe da :sad: !!! Heroes4 er jo utrolig bra. litt synd med den multisaken, men så er det jo litt mer sosialt å spille sammens med kompiser på en maskin only. Tror jeg aldri har prøvd mulit over lan/nett med 3'ern. De kommer sikkert med en patch før hele staben ryker. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvar det ikke teamet bak Might and Magic som fikk sparken? Det forstaår jeg ettersom Homm serien selger grisebra! Og det skal vist nok være en expansion pack på vei + Homm 5 er undr planlegging! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå