omega1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hei har problemer med å gjøre min dvd sonefri. Min lapttop Ibm r 40 har en imb dvd multi,brenner/spiller som eg vil gjøre sone fri ,kan selfølgelig forandre sone på spilleren men det kan man bare gjøre 4 ganger før den låser seg ,den har eg ikkje rørt. Har prøvd dvd killer ,region free,og en del andre prog som eg har funnet på nett,men nei!,det eneste som virker er FBI warningen i starten på filmen og den er nok sonefri(hehe),før spilleren låser seg,bruker nero show time ,men har prøvd div dvd spillere og. Har noen et godt råd,har aldri rørt dvd sonen før og dvd spilleren er ikkje låst!! finnes det firmvare som kurere dette og ikkje ødlegger noe annet.men selvsagt et win prog er jo enklest og best,kjører xp proff. frustrert!! [email protected] Endret 16. juni 2004 av omega1 Lenke til kommentar
justice Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 prøv denne siden, har lastet firmware fra denne siden og det virker for meg, men må bruke et regionfree program i tillegg : http://forum.rpc1.org/dl_all.php Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dvdgenie bruker jeg med å gjøre dvd spiller programet powerdvd sonefri. Så jeg slipper å skifte sone på dvd avspillern. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg anbefaler AnyDvd. Ganske fint program som gjør dvd spilleren sonefri Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 AnyDVD er et fantastisk program på alle måter! Anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar
omega1 Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) prøv denne siden, har lastet firmware fra denne siden og det virker for meg, men må bruke et regionfree program i tillegg : http://forum.rpc1.org/dl_all.php Takk for all god hjelp Men det funker ikkje alikevel,prøvde anydvd får opp beskjeden try to find a pached firmvare...at www.rpc1.com Det er jo greit det men ,vilken fil skal eg velge og kan eg ødlegge noe ved å legge inn feil fil??. har vert borti mye med data , men har all respekt for bios osv,er det noen som kan fortelle meg vilken fil eg skal prøve. info om dvd IBM DVD multi RPC 2 laget av panasonic trur eg. Tror det er Matshita UJ-810B Endret 16. juni 2004 av omega1 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skjønte ikke helt hva du mente. Men har du prøvd AnyDvd? Det er et lite program som er ganske bra. Du trenger bare å laste den ned, installere og alt er gjort. Da trenger du ikke bekymre deg for noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå