HMaster Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg har en div, der kun bredde, og plassering av toppen, og venstre "border" er definert (pluss noen småting som padding og slikt). Dette gjør at etter hvert som jeg skriver ting der, så utvider den seg nedover Problemet er at når jeg setter inn et bilde, så går bildet over den høyre "borderen". Jeg vil at høyre borderen skal flytte seg utover, så langt det er nødvendig, for å få plass til bildet, men ikke for tekst. Kan dette gjøres? Altså, når bildet er for bredt for div'en, skal høyreborderen på div'en flyttes så langt til høyre som nødvendig, men den skal ikke rikke seg for tekst som går lengre til høyre. Teksten skal bare fortsette på neste linje. Endret 16. juni 2004 av HMaster Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror egentlig det du foreslår ikke vil bli noe særlig... Lag heller bildene så brede som innholdet på siden, evt. bruk thumbnails... Ang. spørsmålet ditt, tror jeg ikke det lar seg gjøre, siden du allerede har en fast bredde på div'en og greier. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Problemet er at slik jeg har det nå, fungerer det bra i IE, men ikke i andre browsere. Jeg følger tydeligvis ikke W3 helt her Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jaja, da driter jeg i overflow, så lager jeg istede en alternativ div ting. #Maincontent2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå