isiac Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har akkurat fått mitt nye system oppe å gå, og det virker utrolig stabilt. Er selvfølgelig overrasket da jeg lever på Murphy's lov når jeg kjøper ny hardware. Systemet er da: Amd 64 3000+ MSI Neo Platinum 1024 mb Crucial pc2700 (fordelt på tre brikker) Sapphire Radeon Pro 9800 128mb Har da testet med 3dMark 2001 og 2003, men kunne tenke meg flere programmer, f.eks et enkelt program som har en god oversikt over temperaturer og lignende. Tror jeg leste om en som nevnte noe terror-testing-program av cpu også. Uansett, linker o.l? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei! Jeg bruker Fresh Diagnose programmet, ganske greit og brukervennling programmt, pluss at den er gratis også Den gir deg info om pc-en, og tester yttelsen på den. Tror ikke den gir oversikten over temp. på pc-en, ikke som jeg har sett ihvertfall Link: Frash Diagnose Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sisoftware Sandra kan kjøre Burn-in tester, samtidig som du får grafer og log over temperaturer. Men programmet er vel ikke regnet som helt i toppen til å teste stabilitet. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Prime95 er fint for stabilitetstesting. 'Torture test'. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hot CPU tester lite edition Kjører div tester i 8 timer. Du kan stille på ørten forskjellige tester hvor viktige de skal være. Kjøre dette sammen med prime95. Fant at Hot cpu testeren va hardere mot cpuen en prime95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå