Gå til innhold

Når kommer Plextor med Dual Layer dvd brenner?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet når Plextor, kongene av brenning, kommer med en Dual Layer dvd brenner? Jeg tror nemlig at jeg skal vente til de kommer med en slik en med å kjøp dvd brenner.. Sitter med min gode gamle PlexWriter cd-brenner enda! :)

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først kom BenQ, så kom Philips, så kom Sony (som er laget av Lite-On) og Lite-On, så kom NEC...... :p

...som forhåpentligvis har fjernet barnesykdommer / optimalisert sin DL i forhold til konkurrentene.... (for den har jeg bestillt... :p )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja det er nok DUAL LAYER jeg snakker om.. Jeg vil ha Plextor, men den finnes nok ikke enda! :( Blir nok helt RÅ når den kommer da! :) NEC sin virker best akkurat nå! :) BenQ sin er en klassiker da.. Men det blir nok NEC til Plextor sin kommer! :)

Lenke til kommentar

eg for min del hadde egentligt tenkt å kjøpa meg DVD brennar... men gidde ikkje surra pengene bort på noe gårsdagens....

eg e nokså sikker på at når eg kjøper meg ny PC igjen så er d meget lite sannsynelig.... PATA er avlegs å er på vei å bli fasa ut....

er SATA som er fremtiden... bare vente litt så kommer Plextor sin SATA DVD brenner litt inn på markedet å litt ned i pris :)

tror ikkje d va noe dual layer på den men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...