ThomasWH Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg lurer på om noen vet når Plextor, kongene av brenning, kommer med en Dual Layer dvd brenner? Jeg tror nemlig at jeg skal vente til de kommer med en slik en med å kjøp dvd brenner.. Sitter med min gode gamle PlexWriter cd-brenner enda! Anyone? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 ps dat har det se her. http://www.psdata.no/default.asp?banid=hw Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Øh.. Den har ikke kommet ut enda! Hva mener du med at de har den? Forklar! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er jo bare og gå på nett siden dems og se hva dem har av interne ide dvd brennere så ligger det en plexor dual brenner der Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 prøv denne. http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details Lenke til kommentar
damned Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er nok en dual format og ikke en dual layer.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe Er nok bare NEC som har Dual Layer (dupp meg i tjære om jeg tar feil). Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe Er nok bare NEC som har Dual Layer (dupp meg i tjære om jeg tar feil). Du er nå dyppet BenQ var de første som kom med dvd-brenner som også kan brenne DL plater Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Først kom BenQ, så kom Philips, så kom Sony (som er laget av Lite-On) og Lite-On, så kom NEC...... Lenke til kommentar
Nailfox Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Først kom BenQ, så kom Philips, så kom Sony (som er laget av Lite-On) og Lite-On, så kom NEC...... ...som forhåpentligvis har fjernet barnesykdommer / optimalisert sin DL i forhold til konkurrentene.... (for den har jeg bestillt... ) Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ja det er nok DUAL LAYER jeg snakker om.. Jeg vil ha Plextor, men den finnes nok ikke enda! Blir nok helt RÅ når den kommer da! NEC sin virker best akkurat nå! BenQ sin er en klassiker da.. Men det blir nok NEC til Plextor sin kommer! Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 eg for min del hadde egentligt tenkt å kjøpa meg DVD brennar... men gidde ikkje surra pengene bort på noe gårsdagens.... eg e nokså sikker på at når eg kjøper meg ny PC igjen så er d meget lite sannsynelig.... PATA er avlegs å er på vei å bli fasa ut.... er SATA som er fremtiden... bare vente litt så kommer Plextor sin SATA DVD brenner litt inn på markedet å litt ned i pris tror ikkje d va noe dual layer på den men.... Lenke til kommentar
Tetrix Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvorfor kjøpe plextor i det hele tatt!! Dette er bortkasta penger, kjøp NEC..! Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 eg er super fornøyd med Plextor.... desuten.... har enda ikkje hørt om noen som andre som har tenkt å komme med DVD brenner på SATA grensesnitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå