lthorsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei! Har fått tak i en del WMA filer (Windows Media Player filer) som jeg gjerne skulle ha gjort om til vanlige MP3 filer. (Min bilstereo spiller kun av vanlige MP3 filer... ) Hvordan gjør jeg det på enklest mulig måte? Hvilke program trenger jeg? - og i tilfelle, hvor får jeg lastet det ned? Er meget takknemlig om noen kan hjelpe meg! På forhånd takk! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) RazorLAME! (Til MP3 encoding) Til WMA kan du vel bare streame en wav fil til disk via WinAmp? Endret 16. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Med dette programmet må jeg da først gjøre alle WMA filene om til wav!?! Det blir alt for stress siden jeg har en god del WMA filer som jeg gjerne vil gjøre om til MP3... Men takk for forslaget! Trenger fortsatt et program som konverterer WMA filer til MP3 filer! Noen andre som har forslag og kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 ....har 60 cdèr eller 801 filer i FEIL format.......... Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Prøv: Side med mange programmer Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 FANTASTISK!!! TAKK FOR HJELPEN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå