Thlom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Legg ut epostadressen din på USENET Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Seriøst, jeg kan godt sende hundrevis av mail? Har et skript som er en "tips en venn" funksjon. Da kan jeg lime inn den samme adressen uendelig med ganger. Får jeg lov? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 [evilmode] on! Bare vent du! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) YES! Har sendt 86 mail nå. Tror jeg sender mer EDIT: OK - seriøst, nå klikker mailen din. Jeg har nå sendt, hold deg fast, 2520 spam-mail. Endret 16. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Sletter alt selv - vil ikke ha warning. Endret 16. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tipper det lurer en warning/ferie på deg nå Pelle Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tipper det lurer en warning/ferie på deg nå Pelle God idè - tror jeg fjerner det. Pelle vil ikke ha ferie - i hvert fall ikke enda. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Av hva da? Du tenker på mailen til trådstarter? Isåfall: SCREENSHOT! SCREENSHOT! Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Bruk mailadressen i nyhetsgrupper gjennom outlook, der fins ikke filter og millioner av spambots vil garantert plukke opp adressen din (hotmail gir ut serverinnstillingene gratis sant, slik at du kan legge de inn i outlook?). Jeg abonnerte på 3 nyhetsgrupper med en c2i.net-konto en gang, og innboksen ble raskt fyllt med 1 spam/sekund Edit: Lol, oppdaget denne siden med linker til sider der du kan melde deg på for mer spam Endret 16. juni 2004 av The Guardian Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det ikke sånn på hotmail at du kun kan ha 2 eller 3 mb? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jo, men er vel bare å bruke outlook express da? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 på den gammle hotmail versjonen kom det jo spam hele tiden, uten at du srev andressen din noen plass Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Bruk mailadressen i nyhetsgrupper gjennom outlook, der fins ikke filter og millioner av spambots vil garantert plukke opp adressen din (hotmail gir ut serverinnstillingene gratis sant, slik at du kan legge de inn i outlook?). Jeg abonnerte på 3 nyhetsgrupper med en c2i.net-konto en gang, og innboksen ble raskt fyllt med 1 spam/sekund Edit: Lol, oppdaget denne siden med linker til sider der du kan melde deg på for mer spam har registrert emailen på flere sider som det er linket til der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Update 3 siden i morges har jeg motatt none flere verifiserings mailer og det har begynt og dukke opp noen mailer som tydelig ikke er normale nyhetsbrev men det er ikke mye ca 20 mail motat i dag oppe i 40-45 mails motat totalt på ca 20 timer minner alle om adressen : [email protected] Husk og registrer denne i alle mail boxer som du finner og jeg kan godt mota mail bomber .. er ikke akkurat som jeg laster dette ned heller da bilde : http://www.home.no/mareli/mine%20Bilder/24t.JPG Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dæven, jeg så ingen mailer som inneholdt endten pussy, dick eller xxx, det er jo nesten sykt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Skal love deg at slike mailer VIL komme etterhvert Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 update 4 STOR skuffelse så langt har bare fått 7mail over natta får registrere mailen på flere plasser bilde http://home.no/mareli/mine%20Bilder/dag2.JPG Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Legg ut epostadressen din på USENET koster jo penger og registrere seg på http://www.usenet.com/ så det er ikke aktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå