Gå til innhold

Operasjon Søppel Mail (aka Spam my E-mail)

Mato

Anbefalte innlegg

siden jeg kjeder meg av og til lagde jeg en mailadresse som kun er til såkalt SPAM

og da trenger jeg ALLE til og fylle denne mailen in i alle mail felter som finnes

dette er bare for og se hvor mye mail det faktis er mulig og få

adressen er : [email protected]

jeg garanterer herved at dette er en mail som eies av meg og at det ikke er en eller annens stakkars mail og vil komme med bilder av konton etter hvert som den fylles med søppel :thumbup:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike tester vil bli mer interessant med GMail. Med hotmail blir all spammen holdt utenfor når kontoen har fylt seg. Men med GMail, kan man over tid holde oversikt over hvor mye spam som kommer inn per dag.

EDIT: Denne blir nok stengt snart. :D

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Update 1

uheldigvis for dette prosjektet har hotmail fjernet muligheten for og fjerne Junk mail filtret helt . men dette blir selfølgelig stilt på laveste nivå :green:

bilde av nesten ny registrert konto :

http://www.home.no/mareli/mine%20Bilder/time1.JPG

EDIT : glemte og si at jeg nå aktivt begynner og legge adressen tiljenglig for Spamere

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Slike tester vil bli mer interessant med GMail.

EDIT: Denne blir nok stengt snart. :D

GMail er ikke jeg kjent med .. er det en gratis mail adresse ???

kan godt være mulig at denne snart blir stengt men jeg synes dette er nyttig/underholdene søppel og passer fint til denne delen av forumets profil

Lenke til kommentar
GMail er ikke jeg kjent med .. er det en gratis mail adresse ???

GMail er Googles email-tjeneste som kommer snart. Der skal man visstnok få 1 GB (!) med lagringsplass. Tjenesten er desverre ikke offentlig tilgjengelig enda. :(

kan godt være mulig at denne snart blir stengt men jeg synes dette er nyttig/underholdene søppel og passer fint til denne delen av forumets profil

Jeg er fullstendig enig! :thumbs: Om ikke slike poster tar ille mye ressurser av forumet, så er det interessant og underholdende. Lærer en del av slik eksperimentering.

Lenke til kommentar

nok et lure triks for å få adr våres...

spam firmaer betaler penger for emailkontoer i bruk

så kan du selge adressene til et slikt firma og tjene penger

så sitter vi igjen med spam fra de

dette har skjedd før

Lenke til kommentar
nok et lure triks for å få adr våres...

spam firmaer betaler penger for emailkontoer i bruk

så kan du selge adressene til et slikt firma og tjene penger

så sitter vi igjen med spam fra de

dette har skjedd før

hvordan skal jeg få DIN eller andre sine mail adresse ved hjelp av dette ??????

poenget med dette er at DU fyller ut denne adressen [email protected] i alle mail felt du finner

ikke no triks for og få din mail ... hva skal jeg med denne .. sende deg spam ?? jeg hater spam i min mail og vil ikke at andre kan få det . men det er gøy og leke litt med det da

og hvor er alle mail feltene nå man faktisk leter etter dem ??

Lenke til kommentar
og hvor er alle mail feltene nå man faktisk leter etter dem ??

Søk på "sign up newsletter" eller noe. Og kryss av for ALLE interessene. :D

EDIT: Legg ut noen screenshots om kontoen fylles, da.

Lenke til kommentar

bilder kommer med stas og har nå regget meg på siker 10 lister som garantert ikke holder E-posten for seg selv

men det tar vell ikke av før om 1-2 dager da mailen begynner og spre seg til forselig lister . vet ikke hvor fort disse spam systemen virker

har fått noe mail med for det meste bare bekreftelses mailer som jeg nå sitter og bekrefter for får mailen til og se mest mulig levende ut

Lenke til kommentar

Vil bare si til alle som blir med på dette, hvis dere gjør dette kan det hende at ip-adressen deres også kommer til [email protected]. Jeg testet noe liknende, og anbefalte en tilfeldig side til meg selv.

Forklaring: En side spurte om jeg ville anbefale siden til en annen. Det var et feldt som liknet på dette:

din mail: [email protected]

din venns mail: [email protected]

din melding: blablabla

På "[email protected]" fikk jeg melding om at jeg hadde anbefalt siden osv. Det sto også at det var blitt gjort fra ip-adresse: ###########

Jeg sjekka ikke hva det sto på "[email protected]", men det er sikkert ikke viktig.

1 og [email protected], brukte jeg selvfølgelig kun som eksempel. :D

Dette er sikkert ikke så viktig, tenkte bare at jeg skulle si det, sånn at dere vet det.

EDIT: Jeg sier ikke dette får å beskylde ftz for noe. Det høres ut som et veldig interresant prosjekt. Håper at du legger ut noen bilder av inboksen din snart. :thumbup:

Endret av Atomet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...