bfisk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk for mange gode svar. Jeg tror jeg blander med noe jeg liker, det er vel best. Jeg orker ikke å stresse med noe seriøse greier Pass på å ikke bland med yndligsbrusen din. Etter større antall fyllekuler med spying og fyllesyke, smaker det aldri det samme igjen. Takler f.eks. ikke å drike sprite lengre -- brekker meg bare av lukta, jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk for mange gode svar. Jeg tror jeg blander med noe jeg liker, det er vel best. Jeg orker ikke å stresse med noe seriøse greier Pass på å ikke bland med yndligsbrusen din. Etter større antall fyllekuler med spying og fyllesyke, smaker det aldri det samme igjen. Takler f.eks. ikke å drike sprite lengre -- brekker meg bare av lukta, jeg Lol! Har nesten samme problem med vin. Klarer ikke å spise middag eller noe med vin lengre etter en del drikking av hjemmelaget vin. Brekker meg når eg kjenner lukten. Vin gir dessuten den verste bakrusen. :S Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Det er to ting to kan gjøre for å få sprit til å smake godt: #1 Den første og mest brukte er lite sprit og mye blandevann. Drikk mye, spar på spriten men ikke på resten. Så får du en grei smak, men det er jo bare kjærring. Du er en 14is gutt! Derfor er det viktig å ha stor kebabb faktor, holding og ikke minst vær K.U.L. Følg derfor punkt #2. ---> #2 Ta med deg 0.3l techila, ta å shoot alt sammen med en gang. (Maks 5min) Så løper du 4 ganger rundt huset, hvis det er trapper der du er, ta deg noen runder der. Så etter ca 10 minutter, vil alt smake godt. obs! Det er ganske greit å bare hoppe i det, bruk derfor punkt 2. Det som er farlig med dette, er som sagt at alt av jenter (heller ting som ligner på de, evt at vedkommende bare har en litt femi stemme) vil få deg jævlig ivrg. Pass derfor på å ikke våkne sammen med Kari Pudda som akuratt skulle til Kina for å delta i kvinnelig sumobryting, men bestemte seg i siste sekund til heller å starte et kjønnsskifte. god luck:p Endret 17. juni 2004 av Individual-48 Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Schweppes grapesoda/lemon + sitron! Te-knert er også godt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 blandevannet? vitsen med det kjøp helller tecila (ble det rette skrvet tu) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 obs!Det er ganske greit å bare hoppe i det, bruk derfor punkt 2. Det som er farlig med dette, er som sagt at alt av jenter (heller ting som ligner på de, evt at vedkommende bare har en litt femi stemme) vil få deg jævlig ivrg. Pass derfor på å ikke våkne sammen med Kari Pudda som akuratt skulle til Kina for å delta i kvinnelig sumobryting, men bestemte seg i siste sekund til heller å starte et kjønnsskifte. god luck:p Jepp, det der ekke kult! Blir altfor pratsom hvis jeg drikker annet enn øl Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vin gir dessuten den verste bakrusen. :S Dårlig vin: ja Bra vin: nei Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vin gir dessuten den verste bakrusen. :S Dårlig vin: ja Bra vin: nei Rødvin gir en saftig hangover nesten uansett (hvis den da ikke inneholder lite garvesyre, og det har ingenting med om den er god eller dårlig å gjøre). Hvitvin er en annen sak. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Den long island icetea drinkmixen er bra å skjenke folk med hvis du vil ihvertfall... Bare å blande sterkere og sterkere, funker helt genialt, og de fleste jenter digger den Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kjølepasta. *hostenvisstrådpåbattlefield.no*host*. Jepp. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kjøp 2 stk Lipton/Nestles iste. Har du en halvflaske, blander du 1/3 av halvflasken med 1 liter ferdig utblandet is-te. Dette smaker bare iste og er GODT, så du merker ikke at du drikker sprit. Ved neste blanding tar du resten av spriten oppi 1 liter ferdig utblandet is-te. Dette renner ned som vann pga sveiseblindhet. Bankers, hver eneste gang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Denne mix'n er faktisk genial: 1 del vodka. 3 deler Fanta Lemon 1 del Fanta Apple + Litt is Spritsmaken forsvinner helt og du får en frisk drink. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Brekker meg av den billige appelsinjusen fra Rema1000, og om jeg lukter lukten av 7/11 pappglass. Denne høsten husker jeg ikke mye av. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm.. Er det bare BS at det skal være veldig farlig å blande med Red Bull/Battery? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm.. Er det bare BS at det skal være veldig farlig å blande med Red Bull/Battery? Det KAN være farlig.. Men om man teller hvor mange som drikker det og hvor mange som blir syke/dør, er det MYYYYYYYE farligere å kjøre bil f.x.. Problemet er bare at media har blåst opp noen saker om det, og det får folk med seg og tror alt er farlig.. Men det står jo på boksene at det inneholder en del ting som KAN være farlige for folk med spesielle kroppsting.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Smakte engang på noen som hadde fått tak i noe ren legesprit, altså nesten helt ren sprit, og blandet med melk. Man kjente nesten ikke spritsmaken, og ble veldig full! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Cola smaker bæsj smakt Cuba Libre? rom er nå best on the rocks synes nå jeg, men er ikke helt feil med litt cola helle.r... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå