NuckChorris Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Installerte Morrowind igjen, men fikk problemer med patchen..får installert den greit, men når jeg prøver å kjøre spillet hopper den ut til desktopen før jeg kommer til menyen...uten noen feilmelding... Noen som har eller har hatt slike problemer? Vet ikke hvor nødvendig denne patchen er, men kan jo være greit å unngå noen bugs... Sliter også med lange hakk...spillet går glatt, men henger seg opp noen sekunder ved jevne mellomrom...har ikke lignende problemer på andre spill..mine specs: AthlonXP 2Ghz 512 RAM Geforce 4Ti 4600 Har spilt et stykke lengre, og sliter nå med at spillet hopper ut til desktopen iblandt..har som sagt ikke problemer med andre spill Endret 16. juni 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 crash to desktop er en kjent bug i Morrowind. Lite du kan gjøre med det, annet enn å save hyppig. Det andre du prater om vet jeg heller lite om. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hm.. det sluttet helt hos meg etter at jeg lastet ned den første patchen. Har ikke vært plaget med crash to desktop på flere måneder.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hm.. det sluttet helt hos meg etter at jeg lastet ned den første patchen. Har ikke vært plaget med crash to desktop på flere måneder.. Ja kan tenke meg at patchen fikser det problemet, men når patchen ikke funker hos meg..da er det verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå