Gå til innhold

Mye er brukt Hercules 9800Pro verdt?

Mio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte meg 1000 for det ,hvis jeg får såpass.

Har aldri kjørt kortet i overklokket tilstand.

Kortet var svinedyrt når jeg kjøpte det.ga 4300 for det..hehe

siden det er av merket hercules som ihvertfall jeg syns er det absolutt beste merket, og som regel som så koster de litt. tror ikke det ville vært umulig og få mellom 1500 og 2000.-kr for det. de er kjent for kvalitet og kjøling disse skjermkortene, så de ga seg mens de var gode. :)

Lenke til kommentar
når jeg kjøpte det.ga 4300 for det..hehe

siden det er av merket hercules som ihvertfall jeg syns er det absolutt beste merket, og som regel som så koster de litt. tror ikke det ville vært umulig og få mellom 1500 og 2000.-kr for det. de er kjent for kvalitet og kjøling disse skjermkortene, så de ga seg mens de var gode. :)

:scared:

Minn meg på at jeg aldri skal kjøpe brukt hardware av deg ;)

Lenke til kommentar
Ja, ikke for å ødelegge for selger eller noe, men 2000 for et brukt 9800 Pro er latterlig.

det er kansje høyt for et 9800 pro, men nå er det jo tross alt ikke power color det snakkes om her da! det er tross alt et hercules. når det gikk ut av butikkene for ca 2måneder siden kostet det nærmere 3.500.-kr da kan jeg huske

men 9800 pro er nok snart på vei ut siden X800 pro kommer verdt øyeblikk,

så da er det nok ikke mange som kjøper et 9800 pro kort til 2000.-kr selv ikke hercules da nei. men si 1500.-kr burde du ihvertfall få.

Lenke til kommentar

Ta prisen som er i butikkene nå.

(Hercules har vel gått ut av markedet, men den prisen som var når de trakk seg ut)

Ta prisen og del på 100 gang med 60.

Dermed får du vanelig bruktpris for datautstyr. (60%)

Registrer deg som bruker på QXL.

Legg ut kortet med minstepris enten på den prisen du fant ut, eller hundre kroner under.

Vent til runden er over og se om du har fått noen bud...

Jeg fikk solgt mitt 9800XT til 3000kr på den måten.

Lenke til kommentar

Dette er samme kortet som resten av 9800 Pro kortene man får kjøpt, bare med kjøleribber på rammen og kjernen.

Tatt i betrakkning at man kan få Radeon 9800 Pro for 1600-1700,- kr med full garangti og ubrukt er vel ikke kortet verdt mer enn 1200,- et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...