alfern Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Etterhvert er det kommet en mengde kategorier og innlegg her i forumet, og det kan til tider være vanskelig å følge med. Det er veldig fint at man kan følge med de tråder man har svart på på "mine innlegg", men dersom man ikke har skrevet noe selv i en tråd, er det ikke så lett å følge med denne. Man kan selvfølgelig legge den som bokmerke i nettleseren, men det kunne vel vært en bedre løsning på dette. Hva med å lage en "Mitt forum" del, der man kan ha liste over sine egene favorittemner i forumet og mulighet for å legge inn bokmerker til tråder man ønsker å følge med på. Forresten skjer det av og til at tråder man skriver i ikke blir med i "mine innlegg". Endret 15. juni 2004 av alfern Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Dette er nok en såpass stor og vanskelig operasjon at du heller vil prøve deg på samme forslag hos de som lager forumet, http://www.invisionboard.com/ Forresten er dette ett av de forslagene jeg kom med i HW.no konkurransen for et års tid siden som gjorde at jeg vant Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Tenk å vinne med et forslag som ikke kan gjøres noe med Ser på Invisionboard sitt forum at dette er tatt opp flere ganger allerede. Det er nok som du sier en ganske stor operasjon, men det kommer nok slike funksjoner i senere versjoner. Forresten skal det finnes en funksjon som heter "Track this topic". Er det en funksjon som er deaktivert hos dere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Øverst på hver topic står det "Følg med på dette emnet". Det er den funksjonen. Men de postene du legger inn der er vanskelige å finne frem til og du kan ikke legge egne kommentarer p dem, rangere dem med poengsummer, gruppere dem eller andre finesser. Det greie hadde jo vært å f. eks få dine fem favoritter listet opp på venstresiden av forumet eller noe Lenke til kommentar
alfern Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ja, det var nettopp en slik funksjon jeg kunne ha tenkt meg. En som hadde fungert på omentrent samme måte som "mine innlegg". Det kan jo ikke egentlig være så mye arbeid å implementere dersom hver tråd har en unik ID, og hver bruker har en unik ID, noe som jeg antar er tilfellet allerede. Men det er jo selvfølgelig enklest om Invisionboard legger til rette for dette. Har faktisk ikke lagt merke til "Følg med på denne tråden" linken oppe i hver tråd, må teste den Litt off topic: Tillates det virkelig å legge ved filer til hvert innlegg på hele 41 mb? Håper virkelig ikke det vil bli misbrukt i såfall. Endret 16. juni 2004 av alfern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg