DavidS Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja, som topic sier. Hvor finner jeg Exif? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 EXIF-data (opptaksdata) vil du kunne få fram i en rekke bildebehandlingsprogrammer, f.eks. Adobe Photoshop fom v. 7, Paint Shop Pro 8 m.fl. I Photoshop finner du det i browseren, i PaintShopPro >Image >Image information >EXIF data. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hvor i Photoshop finner jeg dette? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det enkleste i Windows er å høyreklikke på bildet og velge "properties", deretter "advanced", så får du se EXIF-infoen for bildet. Evt. oversett properties og advanced til norsk hvis du har norsk windows Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fant et fint program som gjør det jeg. Exifer Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det enkleste i Windows er å høyreklikke på bildet og velge "properties", deretter "advanced", så får du se EXIF-infoen for bildet. Evt. oversett properties og advanced til norsk hvis du har norsk windows Og hvis du skal være helt sikker på at det virker kan du oversette "Windows" til "Windows XP"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå