Macint0sh Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 I dag har vi tatt for oss Steelpad, en musmatte som er relativt ny på markedet. Denne ble lansert for en stund siden, men da tilfredsstilte den ikke skaperens ønsker og matten ble etter en stund trukket fra markedet. Nå er Steelpad tilbake i nye versjoner, og vi har naturligvis tatt en kikk på markedets nyeste bidrag i kampen om gamerne. Les hele anmeldelsen. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Akkurat etter at testen var skrevet ferdig ble det gjort klart Steelpad fra 15. april også vil bli mulig å kjøpe for de som ikke bor i Danmark. Du kan lese mer hos Geekboys. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Høres spennende ut... Personlig er jeg veldig glad i min gode gamle AllSop.. Laget av tøystoff.. En ting med artikkelen. Jeg synes Erik Jørgensen repeterer seg selv litt for mye... Når jeg leste gjennom testen fikke jeg stadig noen små føelser av deja vu.. Blandt annet at icemat og steelmat var veldig like.. :smile: Men ellers synes jeg det er topp at folk som Erik og resten av ok-, hw-, og gamer.no crewet gjør den innsatsen de gjør! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg kan være enig i at jeg nevner at IceMat og Steelpad er like en del ganger. Grunnen til det er at jeg som i de andre testene har vurdert visse kriterier. Hvordan kriteriene har blitt oppfylt tar jeg naturligvis hver for seg, og med matter som er så like som IceMat og Steelpad blir de følgelig like på mange punkter :smile: Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 den slår ikke fUnc sUrface :smile: den er for god .. ^^ Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Synes min "gamle" trofaste ratpad er god jeg da. :smile: funker flott til både kule og optisk mus. Broren min har samma matta kombinert med Razer2000, det er en helt sykt presis kombinasjon! :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 bestilte nå nettopp en steelpad jeg da.. skal visst sendes i løpet av 3 dager. gleder meg til å teste den ja (spesielt siden musmatta mi gikk istykker under TG :sad: ) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 har nettopp skaffet meg Steelpad, og førsteinntrykkene er bra. Skikkelig smooth overflate, og behagelig å berøre med hånden. Matta avslørte fort at aimen min i UT ofte er upresis *host* :oops: Lenke til kommentar
hzprx Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 hvor kan man få kjøpt steelpad over nettet? Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Er det noen som har denne matten og fUNC? Jeg vil gjerne ha en seriøs sammenligning. Jeg syns det burde være utmerkelser om "beste produkt" innenfor denne sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg