guttorm Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kan ikke se at Microplex har hatt inne Antec 550w på en stund, er denne verdt å få tak i, eller har dere noen som er like gode å annbefale? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvorfor ikke en Mist 550W? De skal være superbe de også. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Enig med 'Goophy'! Har selv en mist på 480w, og den er superb Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jo det er godt mulig,bare de har stabil spenning, og leverer det de lover. Jeg skal klokke en del, og har tidligere sett at da er det Antec som var tingen. Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Anbefaler denne! Billig er den au;) 531.- http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Test: http://www.subzerotech.com/index/module/sz..._display/id/168 Edit:Den fungerer utmerket til overklokking,brodern kjører med denne på en Vappo. Han hadde Enermax før og når han byttet til denne så klarte han å tyne cpu 200mhz ekstra. Kraftig så det holder. Endret 16. juni 2004 av Morp[]eus Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har samma psu serlv, den er super, har klokket systemet moderat, og spenningene er stabile som **** Og etter 5-6 timer spillng av far cry osv så er psu bare lunken med alle 3 viftene på min rpm, og da er den lydløs. Må legge øret helt intil psu for og høre dem. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mist 550w er bygd på antec 550w men med andre vifter, lakk og klistremerker. Men jeg tror ikke den har potmeterne slik at du kan stille, 3.3v 5v og 12v slik du vil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 eus' date='16/06/2004 : 12:48'] Anbefaler denne! Billig er den au;) 531.-http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Test: http://www.subzerotech.com/index/module/sz..._display/id/168 Edit:Den fungerer utmerket til overklokking,brodern kjører med denne på en Vappo. Han hadde Enermax før og når han byttet til denne så klarte han å tyne cpu 200mhz ekstra. Kraftig så det holder. Hmm, den var sykt billig. Hadde vert sjef om den var like god som antec og mist. Kan ikke fatte at de kan selge den så billig, misten og antec går jo for ca 1100. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har samma psu serlv, den er super, har klokket systemet moderat, og spenningene er stabile som **** Og etter 5-6 timer spillng av far cry osv så er psu bare lunken med alle 3 viftene på min rpm, og da er den lydløs. Må legge øret helt intil psu for og høre dem. Hvilken av psu ene var dette? Lenke til kommentar
tenthumbs Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Digital Impuls venter vistnok Antec Truecontrol 550w inn i løpet av kort tid. Skal ha en sjøl, så jeg har sjekka. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 nå skal det også sies at aspire er det samme som Levicom som koster 1000 kroner for 550wern på 3dfx. så da sier det seg selv at den holder høy kvalitet. Guttorm: alt behøver ike å være så forbanna dyrt heller vet du.. det vi er vandt til og betale her i norge er som regel syk overpris.. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Guttorm: alt behøver ike å være så forbanna dyrt heller vet du.. det vi er vandt til og betale her i norge er som regel syk overpris.. WORD Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Guttorm: alt behøver ike å være så forbanna dyrt heller vet du.. det vi er vandt til og betale her i norge er som regel syk overpris.. WORD word! Men er dem like gode, ja eller nei? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dem er nok like gode, spenningene jeg har med min er stabile ved fjell, lot pc'n stå på i 2 dager, kjørte masse programmer os bencher osv, spenningene rørte seg ikke en gang! gå for den du, leveringstida er ca 3 dager, og du får med godteri og en kulepenn Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg har akkuratt bestilt den svarte 520w'ern, så jeg kan svare deg når jeg får den på om den er like bra som antec sine. en akmmerat av meg har mist 500w'eren som er en modda antec. se de opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå