genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Som lovet: Her er endel bilder fra min 7610. Bildene er tatt under ålreite lysforhold, og nattfunksjon er kun brukt en gang (beskrevet i teksten). Alle bilder er klikkbare. Kort konklusjon før bildene kommer: Jeg er ikke fornøyd. Jeg må si meg klart skuffet over skarpheten på bildene. Det er bare noen få bilder nå, men i morgen kommer bilder og video tatt i mer sterke lysforhold, bevegende objekter, osv. Bare spør om dere lurer på noe. Bilder: ALTFOR dårlig i kantene på fargesterke elementer. F.eks. overgangen fra rød skjorte og over til svart seng fikser den relativt dårlig. Altfor skitne farger. Kjolen på boksen skal være sterk rød, ikke skitten rød. VELDIG uklart bl.a. øverst på bildet. Det kan også ha noe med avstandsforskjeller å gjøre, men burde ikke være så ille..! Enda et eksempel på uklarhet i utkantene av bildet. Uten ekstra belysning, bortsett fra dagslyset utenfra. Med ganske sterk belysning. Ganske mørkt område, UTEN nattmodus. MED nattmodus. Som sagt, ganske skuffende. Også som sagt: Følg med i morgen for video, og flere bilder i ulike situasjoner, samt utdypning om kameraet innstillinger o.l. Bare å spørre om man lurer på noe. mvh. Are Endret 15. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Synes mine bilder ble bedre enn dine Men tusen hjertelig for at du orket det der Jeg kan vel ta å gjøre det samme Med filmer osv.. Igjen; inntrykk etter de første timene ? Overall! Endret 15. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Uff, de bildene så ikke bra ut nei. Gleder meg til å se litt mer video filmet med den. Fikk en snutt på mms om dagen, den hakket noe helt forferdelig. Er litt betenkt over 7610 nå. MP3 var en av grunnene til at jeg vurderte den, men det finnes jo ikke et headsett som passer 7610 ennå. Bortsett fra den som gir lyd i ett øre. Det holder ikke... Dessuten vet jo ingen når RS-MMC kort er å få kjøpt her i landet. Tror jeg beholder 6230 min litt til. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det ser ut som om kameraet fokuserer mest på det som er i midten. Slik at det er tydelig i midten av bildet, og så blir det mer og mer uklart lenger ut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hvis dere er registrert på esato så kan dere sjekke ut det emnet her http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...31323&start=525 sjekk side 34 i det emnet og dere vil se flere bilder tatt med 7610. Syns de ble bra. Har fått hentet min 7610 nå Endret 16. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Normann Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Disse bildene var ikke bra nei! Tror mine bilder er endel bedre faktisk... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Minner meg om 7650. Slurvete i kantene. Må si at natt-bildet ble dritbra! EDIT: Sinnsykt off-topic, men ser at du har NGT, og har du kjøpt serverplassen, eller fikk du det? Endret 16. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bytta nick? Jepps. Står i signaturen, men du har sikkert, som jeg, slått av signaturer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Neida jeg ser at det står der. Visste bare ikke at det var så enkelt(?) å bytte nick. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg var veldig fornøyd med nattmoduset, men det andre var så skuffende at jeg bytta telefonen med en 3100. Edit: Off-topic, men måtte bare. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bytta nick? Jepps. Står i signaturen, men du har sikkert, som jeg, slått av signaturer. Grattis med 1000 innlegg da Bandidos Pelle! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva er forlanger dere av en kameramobil,hva sammenligner i forhold til?Synes faktiskt det er del fine bilder Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg er enig.. Jeg forlanger ikke mer av en mobiltelefon.. Riktignok ser noen av bildene ganske dårlig ut, men under god belysning syns jeg bildene blir bra! Spesielt noen av de jeg har tatt.. Greit at noen er litt skuffet kanskje, med noen av bildene i hvert fall. Men syns ikke vi kan si det blir dårlig.. Det er jo tross alt det beste som er. Kan ikke kalle det beste for dårlig, kan man vel ? Nattmodusen ser ut til å være ganske så genial ja.. Alt i alt er jeg fornøyd med bildene fra 7610.. Noen litt skuffende, men til syvende og sist, veldig mange meget bra bilder! Endret 16. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Trodde nok som mange fler at kvaliteten på bildene skulle være bedre, men det som overasket meg (det eneste) var nattmoduset. Ingen "fluer" som på 6600 der nei, veldig bra at de har fått fiksa det. Ps. Står fortsatt ved mitt og er glad jeg ikke skifta over til 7610, vil heller vente på noe bedre... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bytta nick? Jepps. Står i signaturen, men du har sikkert, som jeg, slått av signaturer. Grattis med 1000 innlegg da Bandidos Pelle! Jeej! Takker Btw, som Remerser sa: De hvite, grønne og andre snaselige fargene er borte på nattmoduset. Det er vel og bra! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er glad i min 3650 jeg... (bortsett fra at den har sugen RAM ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå