fflex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har problemer med et "trygg fjerning av maskinvare" ikon nede i høyre hjørne. Når jeg klikker på det, så kommer min WD200gb s-ata disk opp...hvorfor? og hvordan kan jeg eventuelt fjerne det? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sikkert no spyware. Last ned et adaware program. Ta en google så finner du noe. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 dette har ikke noe med spyware å gjøre, fordi det kom med en gang jeg formaterte....hadde ikke vært på internett engang. Det irriterer meg så ufattelig.hehe Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har ikke så god greie på slikt, men innstalerte du s-ata driverene under windows innstalasjonen? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 jeg la inn NVIDIA CLASS DRIVER når jeg inst. windows... jeg tror ialfall det...hehe... Er det noen måte å sjekke om driverene har blitt lagt inn ordentlig? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mener du kan huke vekk en innstilling som gjør at "trygg fjerning..."-ikonet ikke vises. Prøv å lete etter egenskaper/innstillinger ved å høyreklikke ikonet. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 det er det som er litt rart, finner ingen alternativer der...får ikke lagt den vekk... Men det må nesten være en grunn til at det ikonet er der i det hele tatt da..?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er forsåvidt riktig at den er der . Dette da sata er hot plug/unplug supportert på samme måte som en ekstern usb disk ,eller andre removable enheter. Det bestemmes av kontrolleren/driveren . Supporterer kontrolleren/driveren hot plugging blir det nok slik du har det , bare å venne seg til at det er der. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 ok, takk! da vet jeg det.. Men bare lurer, er det noen måte å sjekke om jeg har lagt inn s-ata driverne ordentlig? For hvis det er noe med driverene som gjør det, så bør vel andre med det samme HK ha samme "problemet" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvordan hovedkort har du da og hvilke(n) sata porter har du tatt ibruk . Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har MSI K8N NEO PLATINUM. Har satt den i S-ata1 porten... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette er nforce3 250 så det har sata integrert som native og ikke via 3'de parts controller så sata-raid driver/driver diskett er unødvendig . Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 ok. Men det virker så rart at jeg er den eneste som får det ikonet "trygg fjerning av maskinvare"....jeg får heller ikke lukket den.. Det må jo være noe som ikke stemmer 100%? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ingen feil . Har du en kontroller og en enhet som støtter hot swapping er det ikonet der . Og har misjonen at skal du kople fra enheten med systemet powret opp stopper du enheten via den først . Siden sata+raid er integrert i chipsettet på nf3 250 kontra nf3 150 er det nok flere som vil se dette . Har hatt denne i systray på mine maskiner i alle år både med w98/2000/xp . (grunnet bla. pcmcia og usb disker) . Du er ikke den eneste som ser dette som nytt: http://forums.anandtech.com/messageview.cf...4&enterthread=y ... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 ok, tusen takk for hjelpen! får sove godt i natt alikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå