DrDoogie Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Emnet sier vel sitt - bruker Opera 6.0, som proever aa vaere bade browser, mail-client, og newsreader. Det er en god browser, en enkel mail-client, men ikke noe saerlig til newsreader. Saa hva er deres favoritter ang. newsreader? Bruker Win2K. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Liker ikke Opera's newsreader jeg heller. Derfor velger jeg Outlook Express til news siden den fungerer tilfredstillende og er pre-installert i Win2k. Er ikke 100% fornøyd med den, men det er den beste jeg har prøvd faktisk. Ellers er Nomad News, Xnews og NewsPro gode newsreaders som er bedre enn Operas. Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 16:45, DrDoogie skrev:Saa hva er deres favoritter ang. newsreader?Bruker Win2K. Bruker selv Agent fra Forté og er svært så fornøyd med denne. Kikk innom http://www.forteinc.com og last ned Free Agent 1.21. Free Agent er en "light"-versjon av Agent, men fullversjonen er etter min mening vel verdt de $29,- den koster. -- mvh Espen Faale Lenke til kommentar
gerignyg Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg bruker google - enkelt å søke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå