Bronseku Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei. Nå som 1557 har kommet med 128MB Radeon 9700 skjermkort, hva tror dere er best av 1557 og CL56? Den 1557'en jeg snakker om fåes ikke kjøpt hos Whitebox, men man får satt den sammen selv hos Netgear. Her. Netgear skulle legge ut en 7200RMP 60GB harddisk nå snart fikk jeg vite når jeg sendte mail til dem. Vil det lønne seg å vente med å kjøpe laptop til Netgear legger ut "Dothan" prosessorer på siden deres? Jeg skal bruke maskinen på skole og litt spilling (UT-04, CS). Siden er Pentium-M prosessor vil maskinen være støysvak, ha bra batterikapasitet, lav varmeutvikling. Med andre ord nydelig til forelesningssaler og lesesaler. Hva anbefaler dere? CL56 eller 1557? CL56 er litt dyrere hvis jeg vil ha med samme specs. Ca 1500 kr mer. Åssen er garantien på laptop'er man "bygger" selv gjennom Netgear? Jeg vet det er mange tråder som går på 1557 og CL56, men nå som 1557 har fått bedre skjermkort, så syntes jeg det var på tide med en ny tråd. PS: Folkens, ikke heng dere opp i eventuelle skrivefeil. Har sett at noen av trådene her har en lei tendens til å gå veldig [Off-Topic]. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bortsett fra design, snakker vi om 2 prikk like laptoper. Du får handle hos den nettsjappa du stoler mest på. - lykke til med ny PC ! Lenke til kommentar
brainware Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Av de to ville jeg personlig gå for 1557. Begge disse har hatt svakheter hos enkelte, det er jo tross alt en open produksjonslinje. Byggkvaliteten er ikke helt topp på noen av disse sett helhetsmessig. Netshop har lagt alt ut på en oversiktlig og grei måte og det ser bra ut nå. Prismessig er det heller ikke mye å utsette. Når det gjelder pc vil en alltid finne nye og bedre produkter hvis en venter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå