simba (= Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hei jg lurte på om noen viste av noen sider der man kan sende anonym mail... Helst der du velger hvilken adresse mailen skal være fra =) noe som vet ??? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Lage en ny hotmail adresse? Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 jg skal kødde med kompisene mine... eks.. sende en mail fra adressa til kompisen min til en annen kompis eks... To : [email protected] from : velge selv subjekt : heisann ;P hallalalala send mail Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 noen andre linker ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Linken i mitt forrige innlegg holder i bøtter og spann. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan du ikke bare sette opp en konto i Outlook? Så vidt jeg forstår er det jo ingen sikkerhet på utgående post. Bare velg en avsenderadresse og send i vei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Loffelur har helt rett, det fungerer helt fint. Når du velger adresse setter du det du vil, men brukernavnet må stemme (online\broadpark\bluezone mail) og du kan sette navnet som du vil ha det. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvis du bruker MS Windows kan du bruke dette enkle programmet: http://pyric.org/qm Du kan sette hvilken som helst mailadresse som avsender! Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Takker til dere alle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bare vær obs på at ip'en din vil stå i mail-headere, så folk kan anmelde deg om du sender støtende, truende eller annen ufin mail. Kjenner bare altfor mange som har tullet det til for seg på den måten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 eg har faktisk en sånn en (halvveis selvlaget) liggende på nettsiden min... men har aldri brukt den til noe ondskap da... Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 det var en slik anonym mail sender på www.blockstatus.com men de er nede nå Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 jah har et pogram som funker til dette nå Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå