B4stian Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kan jo kanskje ikke regnes helt som en webshop, men de selger jo tjenester der så poster det her. (flytt dette hvis det er postet feil da..) kjøpte meg en pakke med domene og webplass for 420 kr. året. fikk da 750 mb lagringsplass, 5gb tranfers i mnd. støtte for det meste osv.. fikk mail tilbake 2 min senere at alt var klart, og jeg kunne begynne å bruke kontoen med en gang. må si at dette er vannvittig bra service! og pakker helt ned i 9 kr. mnd. så er jo de også billige. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hyggelig at du er fornøyd Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Synd de har begrenset GB transfer per.mnd, www.domeneshop.no har ikke det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Synd de har begrenset GB transfer per.mnd, www.domeneshop.no har ikke det vet.. men det er nok det eneste minuset også da!! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) hvor mye må du betale ekstra vist du overskrider GB transfer da? Edit: skriveleif Endret 16. juni 2004 av Delroton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå