Gå til innhold

Xbox eller PlayStation 2 for godt gameplay?


Anbefalte innlegg

Helt enig med Maximus. Jeg har PS2.. Jeg elsker PS2.. X-box: "Få deg vekk!"

Jeg vil alltid argumentere for PS2'en, men jeg begynner å se at X-boxen begynner å bli godt velkommen i mitt hjem.

 

Men en ting må man huske på, PS2 selger klart mest av alle konsoller. Og da mener jeg klart! Det hjelper ikke at X-boxen har best grafikk og performance når PS2'en har best gameplay og flest kvalitetspill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begge konsollene, og ca. 10 spill til hver av dem. Mine tanker:

 

- x-boxen har mye bedre håndkontroll når du blir vant til den. Uvant å gå fra ps2 kontrollen til x-box kontrollen og visa versa. Som alt annet, så må man venne seg til den.

 

- Grafikken til x-boxen er mye bedre enn grafikken til ps2.

 

- X-box live er 10 ganger bedre enn live støtten til ps2 (har begge deler), selv om det koster penger å abbonere på x-box live, så er det verdt det. Bl.a, så lagger det mindre på x-box.

 

- Spillene er det ikke vits å nevne. Begge kontrollene har sine gullkorn, og smaken er som kjent som baken (delt)..

 

- Når det gjelder design, så mener jeg begge konsollene er fine. Bør ikke være et argument for den ene eller andre konsollen.

 

- Kommunikasjon med mikrofon er mye bedre på x-boxen, bedre tilkoblingsløsning på headsettet er det også.

 

- Lagringsmetoden på x-box er bedre enn på ps2

 

- Chipping og mulighet for ny hardisk i x-boxen en stor fordel (selv om jeg har gjort det).

 

- Etter at jeg fikk x-boxen, så spiller jeg kun på den. ps2'n blir ikke brukt. Regner med at jeg selger den.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt stort sett alle konsollene fra Nitendo kom med sin 8-bit. Playstation 1 var den aller største, masse masse kule spill og den varte veldig lenge. Playstation 2 var morsom den også, mye kule spill og slikt. Men etter jeg fikk Xboxen så begynte jeg å like den enda mer enn PS2, faktisk så mye at jeg solgte min PS2.

 

Det kommer helt ann på hva man liker, xbox er en bedre konsoll om man ser på hardwaren og de fleste store spillene kommer ut til alle plattformer uansett.

 

Men i dag sier jeg at xbox er best =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...