Gå til innhold

Xbox eller PlayStation 2 for godt gameplay?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de fremtidige Star Wars spillene, og noen Star Wars spill som allerede har kommet. Og bla.:

-Ninja Gaiden

-Grabbed by the Ghoulies

-Midtown Madness

-Halo, og kommende Halo 2

-Project Gotham Racing 1 og 2

-Odd World

-Dead or Alive 3/Volley Ball

-Morrowind

-Doungeon Siege

-Kommende Fable

-De kommende RareWare spillene

-Heroes

 

Og det er bare noen av dem. Har ikke fulgt så mye med på de nye titlene til Xbox, så jeg bestemte meg for å bare nevne de gamle titlene. Vel.. PS2 har jo selvsagt også mange Ekslusive titler, men de eneste jeg synes er gode er Final Fantasy serien, og Kingdom Hearts.

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden

-Grabbed by the Ghoulies

-Midtown Madness

-Halo, og kommende Halo 2

-Project Gotham Racing 1 og 2

-Odd World

-Dead or Alive 3/Volley Ball

-Morrowind

-Doungeon Siege

-Kommende Fable

-De kommende RareWare spillene

-Heroes

 

Vel, jeg har nå Morrowind på PC jeg, men...

Dungeon Siege har jeg også spilt på PC

Mener jeg har hørt at Halo er på PC også jeg? :hmm:

 

En del av de andre titlene der kan godt hende er ekslusive, noen har jeg ikke hørt om en gang. Og det sier vel sitt.... :roll:

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden

-Grabbed by the Ghoulies

-Midtown Madness

-Halo, og kommende Halo 2

-Project Gotham Racing 1 og 2

-Odd World

-Dead or Alive 3/Volley Ball

-Morrowind

-Doungeon Siege

-Kommende Fable

-De kommende RareWare spillene

-Heroes

 

Vel, jeg har nå Morrowind på PC jeg, men...

Dungeon Siege har jeg også spilt på PC

Mener jeg har hørt at Halo er på PC også jeg? :hmm:

 

En del av de andre titlene der kan godt hende er ekslusive, noen har jeg ikke hørt om en gang. Og det sier vel sitt.... :roll:

Tror han mente IKKE til PS2.. Men, men! Spiller ingen rolle! Ninja Gaiden alene er nok til å kjøpe æxbåks :p

Lenke til kommentar
Hehe, et spill behøver ikke nødvendigvis være eksklusivt bare fordi det ikke er på PS2. :p

So back at your face, Pancake

Det står vel "Only for Xbox" på coveret..? Så lenge spillet ikke kommer på PS2 eller GC så er spillet ekslusivt. Hvorfor tror du alle kaller Halo for ekslusivt spill, selvom det er på PC?

Lenke til kommentar

Fordi Halo var bare på Xbox til å begynne med. Men så kom det til PC.

For at et spill skal være eksklusivt for Xbox, så kan det ikke finnes på andre konsoller, eller PC.

Hvorfor "alle" kaller det eksklusivt, er ikke noe jeg skjønner noe av. Da er det de som har gått glipp av et par viktige detaljer.

Lenke til kommentar
Hehe, et spill behøver ikke nødvendigvis være eksklusivt bare fordi det ikke er på PS2. :p

So back at your face, Pancake

Det står vel "Only for Xbox" på coveret..? Så lenge spillet ikke kommer på PS2 eller GC så er spillet ekslusivt. Hvorfor tror du alle kaller Halo for ekslusivt spill, selvom det er på PC?

Only on Xbox betyr at det ikke kommer på andre plattformer om før om 3 måneder eller mer. Eller ikke i det hele tatt. Er ikke sikker men. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg vet hvertfall at Ralli Sport Challange 2 kommer kun til xbox og pc, dette er fordi mange av banene på RSC2 er så lange at de krever streaming for å loade, dette er noe som kan utnyttes litt mer synes jeg, det kan ha en positiv innvirkning på xbox framover, men dette er noe ps2 ikke har så ps2 er bare rett og slett for dårlig for RSC2:P
Lenke til kommentar

X-Box har grafikken og kvaliteten, mens PS2 har utvalget...

X-Box har stort sett BARE gode spill, men hvis du skal kjøpe et spill til PS2 må du passe deg, nært halvparten av spillene du får er kun mannskit!

 

Uansett er PC best!!!!

PC har utvalget, mulighetene, grafikken, lave priser (i forhold til konsoll)

Og PC vil FOR ALLTID være der!!!

PS og Xbox blir byttet ut med nye og "bedre" utgaver, men PC vil alltid være der for deg og meg... :love:

 

PC FOR EVER !!!!!!!!!! :D:D:D

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=14/07/2004 : 20:37] PS og Xbox blir byttet ut med nye og "bedre" utgaver, men PC vil alltid være der for deg og meg... :love:

Så rart at den PC'en min far kjøpte for fem år siden ikke klarer å kjøre et eneste spill som kommer i dag. Åja, du glemte å skrive at man må oppgradere PC-en oftere enn man må kjøpe seg neste generasjon med konsoller. En glipp fra din side. Du er unnskyldt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt at man orker å diskutere slike tråder.Hva er best av Xbox,PS2 og GC.Og hvilke som har best gameplay.Det er ikke konsollen som avgjør hva som har best gameplay men det er spillene og det viktigste er hva slags spill en person liker.Liker man rollespill f.eks så kjøper man en Xbox,trur ikke det finnes så stort spill av rpg til PS2.Og liker man f.eks MGS-serien(som har et utrolig godt gameplay) så kjøper man en PS2.Avgjørelsen av hva man skal kjøpe en Xbox eller PS2 for godt gameplay er avhengig av hva slags spill du som kjøper velger.Selv kjøpte jeg PS2 for jeg liker den gameplayen spillene leverer som Tekken,MGS,NFS:HP2,GT,GTA(eksklusiv på PS2 først og for min del fungere det bedre på PS2),the getaway,Dark Cloud etc.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Liker man rollespill f.eks så kjøper man en Xbox,trur ikke det finnes så stort spill av rpg til PS2.

Eh, vet du egentlig hva du skriver??

Verdens beste rollespillserie, FINAL FANTASY, får du på PS2, og IKKE på Xbox.

Er det noe PS2 er bedre på enn Xbox, så er det nå hvertfall gode rollespill

:nei:

 

Utenom det så er jeg enig i det meste du sier.

Lenke til kommentar
Liker man rollespill f.eks så kjøper man en Xbox,trur ikke det finnes så stort spill av rpg til PS2.

Eh, vet du egentlig hva du skriver??

Verdens beste rollespillserie, FINAL FANTASY, får du på PS2, og IKKE på Xbox.

Er det noe PS2 er bedre på enn Xbox, så er det nå hvertfall gode rollespill

:nei:

 

Utenom det så er jeg enig i det meste du sier.

Okey,jeg tar tilbake det jeg sier ang. lite rpg spill til PS2.Tok å søkte litt på gamespot.com og fant en hel liste med rpg spill :blush: Fant hele 108 rpg spill.Men alle kommer ikke til Europa da.Liste over alle PS2 RPG spill .Bare hakke på PS2 og Role-Playing og klikk på "Find it".

Lenke til kommentar
[iC,14/07/2004 : 20:37] PS og Xbox blir byttet ut med nye og "bedre" utgaver, men PC vil alltid være der for deg og meg... :love:

Så rart at den PC'en min far kjøpte for fem år siden ikke klarer å kjøre et eneste spill som kommer i dag. Åja, du glemte å skrive at man må oppgradere PC-en oftere enn man må kjøpe seg neste generasjon med konsoller. En glipp fra din side. Du er unnskyldt.

Det er ikke en glipp fra min side!

PC'en vil bestandig være der!

Ja, man må oppgradere den, men du snakker om en PC som er 5 år gammel!

Hvilke spill får du egentlig spilt på en PSx da?

Jo, det er BARE PSx spill!

De som er litt smarte, og som har interesser for det, klarer å spare litt penger nå og da, slik at man får råd til en ny del i ny og ne...

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at folk som holder med ps2 holder med ps2 kun fordi de har en ps2, ligeså med xbox, men jeg har begge av disse konsollene, å spør du meg så er final fantasy eneste grunnen til å kjøpe ps2, xbox klart best, grafikk, preformence, ikke minst hva du kan gjøre med den om du modder den, samma om det er ulovelig, jeg tørr ikke å tenke på hva politi må gjennom for å få tilatelse for å åpne xboxen din, dessutn om de får opp xboxen tror jeg neppe de vet hva de skal se etter :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...