Gå til innhold

Xbox eller PlayStation 2 for godt gameplay?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IKKE EN NY TRÅD OM DETTE!!!!

Forrige gang ble Fanta Boy truet og mobbet ut p.g.a dette emnet...

Ikke la Nevnarion få den gleden av å true en annen sjel. :!:

 

 

:!:

For det første, så var det på grunn av FF 10 at han irriterte meg mest. Det var riktignok på Xbox VS. PS2 emnet da, men..

Og jeg hadde ikke noen glede av å true han :whistle: ....vel...okey, jeg hadde det da. Greit, jeg inrømmer det, det var morsomt. :innocent:

 

På gameplay ER PS2 best, mener jeg. Jeg har begrunnet meningene mine om dette før, orker ikke gjøre det igjen nå.

Haha :!:

PS2 er teh bezto0r, fordi jeg lizzm har den, derfor suger xbox, pågrunn av at jeg ikke har den! :ermm:

 

Nevnarion er for øvrig utestengt i en uke på grunn av direkte trusler mot Fanta Boy

Hva gjorde du den uka Nevnarion? :innocent:

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Nei er Fanta Boy tilbake også :cool:

Det var overraskende.

Hva jeg gjorde den uka?

I motsetning til deg kanskje så har jeg et liv. Et liv uten for dette forumet.

Skal fortelle deg at jeg klarte meg helt fint. Tenkte ikke så veldig mye på forumet den uka.

Spilte en del Final Fantasy VII den uka jeg faktisk :w00t:

Lenke til kommentar
Nei er Fanta Boy tilbake også :cool:

Det var overraskende.

Hva jeg gjorde den uka?

I motsetning til deg kanskje så har jeg et liv. Et liv uten for dette forumet.

Skal fortelle deg at jeg klarte meg helt fint. Tenkte ikke så veldig mye på forumet den uka.

Spilte en del Final Fantasy VII den uka jeg faktisk :w00t:

Så det du mener at du har et liv, det har ikke jeg, det du definerer som liv er og spille FFVII ;) ..... :ermm: Gidder ikke og krangle, får for mye flashback's fra Xbox VS PS2 emnet :tease: Hva blir neste? Nevnarion VS Fanta Boy :!: :!:

BTW jeg kom tilbake 23/06/2004 : 11:46 Er veldig lite aktiv i forumet her nå.

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Ja jeg innrømmer gjerne at Final Fantasy er en del av livet mitt ja. En større del enn dette forumet eller du Fanta Boy noen gang vil være i nærheten av å bli.

:tease:

:ermm: .........OK?

Dette emnet er akkurat som Xbox VS PS2 *Rope på Mod*

Okay, her er måten på og få dette emnet stengt(Du må true noen :yes: )

*Forberede seg*...Arrrggg, Nevnarion jeg truer deg( :thumbup: )på livet, mod'ene kan ikke stoppe meg arrggg... :love:

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Jeg personlig mener at det er PS2 man bør velge, hvis man vil ha spill med gameplay.

 

Mange av X-boxspillene er jo å få tak i på PC, så da ser jeg ingen poeng i å handle inn en X-box pga de spillene.

 

Dessuten har vi flere eksklusive spill på PS2...spill som gjerne har et godt gameplay, og som ikke trenger veldig god grafikk (ikke det at vi ikke vil ha det :p )

Lenke til kommentar

Ingen kan komme her og påstå at det er ørliten forskjell på grafikken til PS2 og Xbox.

 

Til dere som mener at PS2 er best, kjøp Xbox, bruk den en måned, og jeg kan love dere at dere liker den best.

 

Jeg har begge konsollene, og jeg var akkurat som dere først, men etter at en fyr på Platon forklarte hvor mye bedre Xbox var, så måtte jeg nesten bare kjøpe en, og siden har jeg aldri sett meg tilbake.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Hvem er det som bryr seg om Hvor mange spill det er til konsollene når begge har en såpass stor mengde spill. Det er ingen som kjøper over 1000 spill uansett, dessuten er de fleste gamle PS2 spill dårlige med dagens standard.

 

PS2 bråker minst like mye som Xbox.

 

At PS2 har bedre gameplay er det største tullet jeg noen gang har hørt.

 

Den nye kontrollen er bedre enn PS2 kontrollen fordi:

 

Venstre joystick er bedre plassert i forhold til tommelen. Forklaring: Hvis du skal bevege karakteren din rett fram PS2 må du presse tommelen din opp og til venstre, mens på Xbox kan du bare presse den opp.

 

Softkeyene er geniale. Mye letter å kontrollere trykket på. Det vil si at du lett greier å holde fram et maskingevær i førstepersonsperspektiv i Metalgear uten å skyte.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Ingen kan komme her og påstå at det er ørliten forskjell på grafikken til PS2 og Xbox.

 

Til dere som mener at PS2 er best, kjøp Xbox, bruk den en måned, og jeg kan love dere at dere liker den best.

 

Jeg har begge konsollene, og jeg var akkurat som dere først, men etter at en fyr på Platon forklarte hvor mye bedre Xbox var, så måtte jeg nesten bare kjøpe en, og siden har jeg aldri sett meg tilbake.

Og hva får jeg dersom du ikke holder løftet ditt? :hmm:

Kan du begynne med å fortelle meg hvilke spill jeg skal spille når jeg skal prøve Xbox i en hel måned? Spill som kan underholde meg bedre enn det PS2-spillene mine gjør nå?

 

Ingen kan komme her og påstå at det er ørliten forskjell på grafikken til PS2 og Xbox.

Men du kan komme her å påstå det motsatte? Bevis det kamerat!

Lenke til kommentar

Bruk øynene mann.

 

Det er egent lig ganske umulig å bevise, men du kan jo sammenligne MOH: Rising Sun og NFS: Underground på de to konsollene, og hvis du fortsatt mener at det er en ørliten forskjell er det som å mene at det er bare litt bedre grafikk på PS2 enn PS1

 

EDIT:

 

At PS2 har bedre gameplay er det største tullet jeg noen gang har hørt.

 

Den nye kontrollen er bedre enn PS2 kontrollen fordi:

 

Venstre joystick er bedre plassert i forhold til tommelen. Forklaring: Hvis du skal bevege karakteren din rett fram PS2 må du presse tommelen din opp og til venstre, mens på Xbox kan du bare presse den opp.

 

Softkeyene er geniale. Mye letter å kontrollere trykket på. Det vil si at du lett greier å holde fram et maskingevær i førstepersonsperspektiv i Metalgear uten å skyte.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

orker ikke å lese alle postene, så det er mulig at dette er skrevet før.

Men hvorfor ikke vente på PS3 eller XBOX2? Tror ikke det er så lenge til de kommer,

og når alle kjøper seg disse konsollene er det jo litt dumt ogsitte der med en helt ny PS2 eller XBOX

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
orker ikke å lese alle postene, så det er mulig at dette er skrevet før.

Men hvorfor ikke vente på PS3 eller XBOX2? Tror ikke det er så lenge til de kommer,

og når alle kjøper seg disse konsollene er det jo litt dumt ogsitte der med en helt ny PS2 eller XBOX

PS3 kommer i 2008, etter det jeg har hørt. Og det er lenge til!

 

 

Personlig foretrekker jeg Xbox framfor PS2.

-Grafikken

-Xbox Live

-Flere Ekslusive spill

-Harddisk (Da slipper man å tenke på Memory Card)

-Teknologien (Xbox er bedre enn PS2 tekniskt sett)

-Geniale kontrollere

-osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...