Gå til innhold

PlayStation 3 bedre enn PC?


Anbefalte innlegg

ja.hvis man ser "denne testen" kunne man kjøre 1200x1600 x4AA/x8AF

og ha 30 fps i generals(noe jeg aldri tror på)

35.7FPS, men så er C&C Generals er veldig CPU begrenset og Toms testet her med en ganske kraftig CPU.

 

og hvem spiller ut 2003 i 1280x1024(x4AA/x8AF)med-50 fps !

Dette er vel og merke med 8x Quality AF og en ganske krevende map. Jeg kjørte UT2003 helt fint med R9700Pro i 1280x960 med 4xAA og 8x Performance AF og det var mer enn et tilfelle der jeg lå på toppen av lista. Uansett så har jeg ikke påstått at enhver spill går greit med disse instillingene med R9800Pro, men jeg står fast på at de fleste av dagens spill går bruktbart for de fleste med 4xAA.

 

ps:skal man ha flyt i spillene,eller skal man studere detaljene med AA ?

Jeg tar gjerne begge deler og det er som regel mulig med R9800Pro. For meg er defekter som aliasing og shimmering irriterene og distraherene som ødelegger ganske mye for spill opplevelsen.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poenget mitt var at det til slutt er gameplay som teller (ihvertfall for meg) og ikke grafikken. Et spill kan ha enormt god grafikk, men det hjelper jo lite hvis spillet ikke er morro.

enig... men er ikke enig i at konsol er best på FPS. Men er litt enig i at konsol kan til tider satse mer på gameplay enn pc. Man trenger ikke se lenger enn til nintendo for og inse d, enda ikke spilt et spill nintendo har laget som jeg har kjedet meg med :love:

Lenke til kommentar
ja.hvis man ser "denne testen" kunne man kjøre 1200x1600 x4AA/x8AF

og ha 30 fps i generals(noe jeg aldri tror på)

35.7FPS, men så er C&C Generals er veldig CPU begrenset og Toms testet her med en ganske kraftig CPU.

 

 

Dette er vel og merke med 8x Quality AF og en ganske krevende map. Jeg kjørte UT2003 helt fint med R9700Pro i 1024x960 med 4xAA og 8x Performance AF og det var mer enn et tilfelle der jeg lå på toppen av lista. Uansett så har jeg ikke påstått at enhver spill går greit med disse instillingene med R9800Pro, men jeg står fast på at de fleste av dagens spill går bruktbart for de fleste med 4xAA.

 

 

Jeg tar gjerne begge deler og det er som regel mulig med R9800Pro. For meg er defekter som aliasing og shimmering irriterene og distraherene som ødelegger ganske mye for spill opplevelsen.

1024x960 med 4xAA og 8x har jeg stor tror på i ut 2003-4. :)

 

spilte zero hour med 1152x864 og 4xAA/8xAF og det gikk veldig bra.

Lenke til kommentar
Ingen konsoll vil noen gang slå PC.

 

Alltid vil PC Holde toppen blant konsollene

Jeg er ikke noe konsoll-type, men jeg synes fordelen med konsoller er at de er mer "sosiale". Det er morsommere å spille FIFA 2-3 stykker i stua, enn online. Bilspill også. Men når jeg er alene da støver ihvertfall min ned. Da er det det kjedeligste jeg kan tenke meg. PC har et helt annet mangfold.

Lenke til kommentar
1024x960 med 4xAA og 8x har jeg stor tror på i ut 2003-4.  :)

Mente selvfølgelig 1280x960.

 

spilte zero hour med 1152x864 og 4xAA/8xAF og det gikk veldig bra.

Jeg kjørte det i 1280x960 med 4xAA og 8xAF med brukbar framerate. Ytelsetapet fra 1024x768 uten AA/AF til 1280x960 med 4xAA og 8xAF er veldig liten i C&C Generals. CPU'en har helt klart mest å si her.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...