Broseen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har nå blitt den stolte eier av en godt brukt Ericsson T100. Lurer bare på hvordan man stiller inn tlf slik at man kan ringe med skjult nummer. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 bare med telenor tror jeg(?) *31# etterfulgt av telefonnummer f.eks *31#12345678 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Joda, det visste jeg forsåvidt. Men det må da finnes en innstilling på tlf som ordner dette automatisk? (som på alle de andre jeg har hatt) Har forrsten Chess. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 på samsung og nokia er det bare ågå innpå telefoninnstillinger>sikkerhetsinnstillinger>vise nummer (eller no sånn) er ikke sikker på ericsson men tipper det er noe av det samme Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Når du kjøper telefon, får du med en sånn fin sak som heter "Brukerveiledning". Bruk den! Har du mistet den eller noe sånt, kan du laste den ned hos www.sonyericsson.com Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Da laster jeg den ned. Fant ingenting under innstillinger og fikk ikke med bruksanvisning. Fikk den av en kamerat, ikke kjøpt i butikk. Takk for svar. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Skulle gjerne har sjekket på min, men vet ikke hvor jeg har lagt den. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Heeeelp. Jeg finner ikke noe sted på ericssons sider der jeg kan laste ned manualen. Noen som kan hjelpe med en link? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvorfor er du så desperat etter hvordan du kan ringe skjult ? Har du netcom tror jeg ikke det går ann å ringe skjult. Det gikk ikke før, hvertfall. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Er jeg desp fordi jeg ønsker å ringe skjult? Har Chess. Gikk fint med de andre tlf jeg har hatt. Uansett så hadde det bare vært kjekt å ha manualen. Endret 19. juni 2004 av Broseen Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg har ikke sagt du var desperat, det jeg sa var: Du VIRKER desperat ETTER å få vite hvordan man ringer skjult. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takker. Å ringe med skjult nr er bare en gammel vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå