Gå til innhold

Få anna harddisk igjen på Reklamasjon.

Anbefalte innlegg

Bøh.

Min Maxtor 250 Onetoch extern hd fikk bad sectors, har no sendt den inn ( i dag tysdag)

Trur dere det er ein muligheit for og få tilbake ein anna harddisk enn den eg sendte inn?

Eg meiner det ikkje burde være noko problem.

(Har handla av komplett, har kjøpt mange maskiner på mitt navn hjå dei)

1. Komplett får ny disk av Maxtor, som dei kan selge til andre kunder, for full pris. (Den er framleis i salg)

2. Kunden (eg) får det eg vil ha, men må betale litt meir (fordi den andre harddisken er dyrare (med cf kort leser)) (1 god kunde = 10 gode kunder, 1 dårlig kunde = 20 dårlige kunder)

3. Komplett slepp (kanskje) unda frakta for den disken som blir sendt tilbake til meg. (postoppkrav, skal jo ha ein dyrere disk)

Slik eg ser det er det ein vinn-vinn sitvasjon for kunden og Komplett...

Noken som har bytta ting som dei har sendt til reklamasjon. Dette er ikkje angrerett det er snakk om.

Eg håpar dette går, men lurte på om noken som har fått bytta?

Skal sende mail til Komplett no, har nevt det for dei i den feilbeskrivelsen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det hos PS-Data et par ganger - men det har måttet litt overtalelse til.

Ofte får leverandør ikke ny vare tilbake for defekt - leverandør får tilbake en annen disk som er reparert. (gjenkjennes med at det er en factory inspected/factory repaired merkelapp på disk eller emballasje) har fått slike disker i retur fra PS-Data flere ganger når jeg har sendt inn defekte disker.

Dette kan by på et problem for deg/komplett......

Lenke til kommentar

Ser ut som eg får ein Western Digital tilbake!

Order reason: A_Replacement from MC order
     100124262                             1,00 STK         0,00         0,00

Western USB2.0/F.wire 250GB Media

Lenke til kommentar

Hadde også en Maxtor 250 Onetoch extern hd som konket. hadde også en 200Gb som konket 4 måneder før det.

Skal få 2 stk 200GB S-ATA interne disker i erstatning.

Men det var på MPX. tenkte bare å vise min at det er ikke bare du som har problemer med Maxtor sine eksterne.

Det har også vert noen tråder her som kritiserer maxtor eksterne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...