LogouT Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Gir alle utganger fra strømforsyningen som er like av utseende den samme spenningen/effekten? Eller er de merket på en annen måte? Endret 15. juni 2004 av LogouT Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Gir alle utganger fra strømforsyningen som er like av utseende den samme spenningen/effekten? Eller er de merket på en annen måte? Her får du alle svar Endret 15. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Gir alle utganger fra strømforsyningen som er like av utseende den samme spenningen/effekten? Eller er de merket på en annen måte? Her får du alle svar Den linken var lite effektiv... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gir alle utganger fra strømforsyningen som er like av utseende den samme spenningen/effekten? Ja. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Gir alle utganger fra strømforsyningen som er like av utseende den samme spenningen/effekten? Ja. Helt sikker? Det som forundrer meg da er at noen har 6 ledninger festet til seg, mens andre bare har fire. Allikevel er utgangen den samme. ....? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 6 ledninger? Hva slags plugger er det? Oversikt finner du her. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 6 ledninger? Hva slags plugger er det? Oversikt finner du her. Du gidder ikke forklare den oversikten på microplex. Skjønte lite av den. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvis du ser den oversikten med fargekoder, så er det rett og slett farge på ledninger og hvor mye spenning de forskjellige fargene har. Hovedkontakt for hovedkort: Den store som går til hovedkortet. Standard drevkontakt: Sånn som brukes til Harddisker, CD-drev osv. Minidrevkontakt: Brukes vel til floppy hvis jeg ikke tar feil. +12V ATX (P4): Går til hovedkortet, liten kvadratisk kontakt. Hjelpekontakt for hovedkort (AUX): Vet ikke hva den brukes til. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hvis du ser den oversikten med fargekoder, så er det rett og slett farge på ledninger og hvor mye spenning de forskjellige fargene har. Hovedkontakt for hovedkort: Den store som går til hovedkortet. Standard drevkontakt: Sånn som brukes til Harddisker, CD-drev osv. Minidrevkontakt: Brukes vel til floppy hvis jeg ikke tar feil. +12V ATX (P4): Går til hovedkortet, liten kvadratisk kontakt. Hjelpekontakt for hovedkort (AUX): Vet ikke hva den brukes til. Ok, så jeg skal ha en 4-pins til CPUvifta, ikke sant? Og det må være en standard drevkontakt. Da har jeg bare et valg da. Det står at den er rød.. Rød hvor da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva slags kontakt er det på CPU-vifta? Hvis det er en liten 3-pins kan du koble den til CPUFAN-kontakten på hovedkortet. Hvis det er en standard drevkontakt (4-pins) kobler du den til strømforsyningen. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hva slags kontakt er det på CPU-vifta? Hvis det er en liten 3-pins kan du koble den til CPUFAN-kontakten på hovedkortet. Hvis det er en standard drevkontakt (4-pins) kobler du den til strømforsyningen. Ja, jeg har skjønt jeg skal koble den til strømforsyningen, men alle mottakene på strømforsyningen er ikke identiske... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva slags kontakt er det på CPU-vifta? Hvis det er en liten 3-pins kan du koble den til CPUFAN-kontakten på hovedkortet. Hvis det er en standard drevkontakt (4-pins) kobler du den til strømforsyningen. Ja, jeg har skjønt jeg skal koble den til strømforsyningen, men alle mottakene på strømforsyningen er ikke identiske... Du plugger den vel bare til en ledig sånn stor 4-pins drevkontakt.. alle der er like.. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hva slags kontakt er det på CPU-vifta? Hvis det er en liten 3-pins kan du koble den til CPUFAN-kontakten på hovedkortet. Hvis det er en standard drevkontakt (4-pins) kobler du den til strømforsyningen. Ja, jeg har skjønt jeg skal koble den til strømforsyningen, men alle mottakene på strømforsyningen er ikke identiske... Du plugger den vel bare til en ledig sånn stor 4-pins drevkontakt.. alle der er like.. Like? Hvorfor har noen flere ledninger festet til den enn andre? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Gi inn på microplex og trykk på strømforsyninger. Endret 16. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Gi inn på microplex og trykk på strømforsyninger. Skjønte ikke mye av den... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror jeg vet hva du mener, det har ikke noe og si, volten er den samme, du får like mye efftekt utav den (om det er standar drevkontakt) den ser ca slik ut i fronten: [oooo].. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det noen som har 6 ledninger er det vel fordi det kommer to ledninger inn på samme kontakten,det er jo ikke 6 pinner på den og da er de to ekstra ledningene to som går vidre til en ekstra kontakt, så lenge kontaktene passer sammen med den på vifta er det bare å koble til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå