flabben2k Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har en Gamel intel, p100, 80edo ram, 1.7gb ide, 52xcdrom, atlantis hk med bios fra american megatrends, kan også få en gamel scsi 2*4 brenner og en 1.2gb scsi disk, men e litt skada, også en 1.2gb ide som også er skada. Skal bare brukes som Ruter av adsl og kjøre firewall samtidig, til 3 PC-er med win2k+sp2. har 1 10/100 nettverkskort, vet ikke om jeg bør ha 2 nic? Men Hvilken linux versjon vil være best da, tenker på red hat 7.2 høre 7.3 beta e ute, eller slackware, eller Smoothwall, som skal viste være veldig bra på gamle PC-er. Men ka har vist seg å være best?? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 16:20, flabben2k skrev:Jeg har en Gamel intel, p100, 80edo ram, 1.7gb ide, 52xcdrom, atlantis hk med bios fra american megatrends, kan også få en gamel scsi 2*4 brenner og en 1.2gb scsi disk, men e litt skada, også en 1.2gb ide som også er skada. Skal bare brukes som Ruter av adsl og kjøre firewall samtidig, til 3 PC-er med win2k+sp2. har 1 10/100 nettverkskort, vet ikke om jeg bør ha 2 nic?Men Hvilken linux versjon vil være best da, tenker på red hat 7.2 høre 7.3 beta e ute, eller slackware, eller Smoothwall, som skal viste være veldig bra på gamle PC-er.Men ka har vist seg å være best?? http://www.clarkconnect.org :smile: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Det er en thread her en plass, såg den for 2sek siden som består av akkurat det samme innholdet!..se etter den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå