Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva er best??

Anbefalte innlegg

Jeg har en Gamel intel, p100, 80edo ram, 1.7gb ide, 52xcdrom, atlantis hk med bios fra american megatrends, kan også få en gamel scsi 2*4 brenner og en 1.2gb scsi disk, men e litt skada, også en 1.2gb ide som også er skada.

Skal bare brukes som Ruter av adsl og kjøre firewall samtidig, til 3 PC-er med win2k+sp2. har 1 10/100 nettverkskort, vet ikke om jeg bør ha 2 nic?

Men Hvilken linux versjon vil være best da, tenker på red hat 7.2 høre 7.3 beta e ute, eller slackware, eller Smoothwall, som skal viste være veldig bra på gamle PC-er.

Men ka har vist seg å være best??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-16 16:20, flabben2k skrev:

Jeg har en Gamel intel, p100, 80edo ram, 1.7gb ide, 52xcdrom, atlantis hk med bios fra american megatrends, kan også få en gamel scsi 2*4 brenner og en 1.2gb scsi disk, men e litt skada, også en 1.2gb ide som også er skada.

Skal bare brukes som Ruter av adsl og kjøre firewall samtidig, til 3 PC-er med win2k+sp2. har 1 10/100 nettverkskort, vet ikke om jeg bør ha 2 nic?

Men Hvilken linux versjon vil være best da, tenker på red hat 7.2 høre 7.3 beta e ute, eller slackware, eller Smoothwall, som skal viste være veldig bra på gamle PC-er.

Men ka har vist seg å være best??

http://www.clarkconnect.org :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...