cman99 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Heisann! Bestilte meg nettopp denne bærbaren pc'en, og gleder meg som en liten unge nå. Måtte dessverre vrake min nyinnkjøpte G556 grunnet noen feil med hardwaren, da denne fanget mitt øye. For de av dere som ikke kjenner til modellen, ta en kikk her: Medion RAM2010 - komplett.no Jeg har lesten testen på på barbara.no, men lurer på om noen har egne erfaringer med denne maskinen? Mvh, Lars Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ser du er ny her. Det er alltid lurt og bruke søk funksjonen i venstre kolonne først. Og på slutten av hver test på www.barbara.no så står det "diskuter i forumet" eller noe sånt. Nå har jeg funnet en LINK til deg Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har den fått ny prosessor? 30000+ må være raskeste prosessoren noensinne! Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Om 10 år så kan vi diskutere hvor god virkelig denne 30000+ er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå