Aleks_r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...vc=1#Post268371 Dobbelt opp Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Er ikke så veldig intresert i fly, er mer helikopter her, men kan skryte på meg av å ha vært inne i en Galaxy da de var på Værnes for noen år siden under en øvelse. Jupp, kan skryte på meg det samme, en ting som forundret meg var at folk klatret opp på taket av galaxien når den taxet? Er det for å koordinere pilotene? Jeg har også sittet i cockpiten på en F-15C, fra Hawaiian Air Guard når de var på øvelse i norge. Hyggelige folk, de fleste av dem var piloter i store flyselskap til vanlig, men jobbet deltid som F-15C piloter (et slags heimeværn). Hvor kult er det? Som å være bussjåfør, men få lov til å kjøre Formel 1 noen ganger i året. Snakker om helikopter, så er det eneste jeg har vært oppe i en SeaKing. Vi ble med ut på redningsøvelse for å være markører (de skulle lete oss opp med det infrarøde kameraet). Skuffende at de faktisk ikke klarte å finne oss, selv om de visste hvilket område vi var I Men helikopterturen var sinnsykt morsom, selv om dette er et stort og lite manøvrerbart helikopter. Jeg kan bare drømme om hvordan det er å bli med i en Bell på taktisk flygning Edit: Her har vi et fly som kommer i ganske stor hastighet iallefall, F-14 http://www.eng.vt.edu/fluids/msc/gallery/conden/f14.mpeg Endret 29. juli 2004 av apollox Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har vært med på taktisk flyging i Bell. Sinnsykt, er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) slettet Endret 31. juli 2004 av apollox Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Er ikke så veldig intresert i fly, er mer helikopter her, men kan skryte på meg av å ha vært inne i en Galaxy da de var på Værnes for noen år siden under en øvelse. Jupp, kan skryte på meg det samme, en ting som forundret meg var at folk klatret opp på taket av galaxien når den taxet? Er det for å koordinere pilotene? Jeg har også sittet i cockpiten på en F-15C, fra Hawaiian Air Guard når de var på øvelse i norge. Hyggelige folk, de fleste av dem var piloter i store flyselskap til vanlig, men jobbet deltid som F-15C piloter (et slags heimeværn). Hvor kult er det? Som å være bussjåfør, men få lov til å kjøre Formel 1 noen ganger i året. Snakker om helikopter, så er det eneste jeg har vært oppe i en SeaKing. Vi ble med ut på redningsøvelse for å være markører (de skulle lete oss opp med det infrarøde kameraet). Skuffende at de faktisk ikke klarte å finne oss, selv om de visste hvilket område vi var I Men helikopterturen var sinnsykt morsom, selv om dette er et stort og lite manøvrerbart helikopter. Jeg kan bare drømme om hvordan det er å bli med i en Bell på taktisk flygning Edit: Her har vi et fly som kommer i ganske stor hastighet iallefall, F-14 http://www.eng.vt.edu/fluids/msc/gallery/conden/f14.mpeg Er vell sikkert for at de skal hindre kollisjon med noe under taxing ja.. Har også vært inni et Seaking, men da stod det bare på bakken.. Var også inne i et F-16 for mange herrens år siden, var kanskje rundt 2-3, men husker ikke noe ifra det.. Aleks_r: Får se hva jeg får til Appropro (?) Seaking, det er et som driver søk rett utenfor huset vårt i skogområdet rundt, er ikke helt sikker hvorfor, men det er et hjem for psykist utviklingshemmede rett borti her, og noen kan kanskje ha rømmet.. BILDER KOMMER Endret 29. juli 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
ElEktrolux Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 fly de er jo bare rå særlig bombardier learjet 45 og cessna uansett mod. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 seriøst! drittøffe bilder!! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) He he CobraM moro flygetur det der! Hmm, men hvilken FlightSim er det? Og følger det NAS flyet med, eller har du lastet det ned selv? EDIT: Og en ting til, flyr du med Joystick? Endret 30. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det er nok Flightsimulator 2004 A Century Of Flight (FS9). Ja, han flyr med joystick. Nei, det flyet følger ikke med. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tøffe bilder, jeg var faktisk rett ved siden av(bortis skogen) å spillte inn en film under flyshowet Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Her er de bildene med det seakinget som var ute på oppdrag rett utafor huset.. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 uff, ja jeg vet de er litt store Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm, du kunne kansje gått litt nærmere eller evt "zoomet" litt? Altså, helikoptret var 1/500 av bildet Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm, du kunne kansje gått litt nærmere eller evt "zoomet" litt? Altså, helikoptret var 1/500 av bildet Ja akkurat det der var litt vanskelig.. Viste aldri hvor det kom eller når det kom.. Kameraet jeg har har ikke zoom Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Her er de bildene med det seakinget som var ute på oppdrag rett utafor huset.. uff, ja jeg vet de er litt store Hvilken flyplass er det som ligger der borte i horrisonten? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er Værnes lufthavn.. Også kjent som Trondheim sin flyplass Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Fant mange bilder fra flystevnet på sola. Norwegian Endret 21. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 12 nederlandske f-16 fly på sola nå, Sjef. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 bilder! Skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) 12 nederlandske f-16 fly på sola nå, Sjef. Er det så mange som 12? Hadde jeg ikke trodd, men helvette som de bråker. Endret 30. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå