Gå til innhold

Bilder fra sola airshow [Liten 56K warning]store b

Marius_EV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så veldig intresert i fly, er mer helikopter her, men kan skryte på meg av å ha vært inne i en Galaxy da de var på Værnes for noen år siden under en øvelse.

Jupp, kan skryte på meg det samme, en ting som forundret meg var at folk klatret opp på taket av galaxien når den taxet? Er det for å koordinere pilotene?

Jeg har også sittet i cockpiten på en F-15C, fra Hawaiian Air Guard når de var på øvelse i norge. Hyggelige folk, de fleste av dem var piloter i store flyselskap til vanlig, men jobbet deltid som F-15C piloter (et slags heimeværn). Hvor kult er det? Som å være bussjåfør, men få lov til å kjøre Formel 1 noen ganger i året. :tease:

Snakker om helikopter, så er det eneste jeg har vært oppe i en SeaKing. Vi ble med ut på redningsøvelse for å være markører (de skulle lete oss opp med det infrarøde kameraet). Skuffende at de faktisk ikke klarte å finne oss, selv om de visste hvilket område vi var I :mad: Men helikopterturen var sinnsykt morsom, selv om dette er et stort og lite manøvrerbart helikopter. Jeg kan bare drømme om hvordan det er å bli med i en Bell på taktisk flygning :thumbup:

Edit: Her har vi et fly som kommer i ganske stor hastighet iallefall, F-14 :)

http://www.eng.vt.edu/fluids/msc/gallery/conden/f14.mpeg

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Er ikke så veldig intresert i fly, er mer helikopter her, men kan skryte på meg av å ha vært inne i en Galaxy da de var på Værnes for noen år siden under en øvelse.

Jupp, kan skryte på meg det samme, en ting som forundret meg var at folk klatret opp på taket av galaxien når den taxet? Er det for å koordinere pilotene?

Jeg har også sittet i cockpiten på en F-15C, fra Hawaiian Air Guard når de var på øvelse i norge. Hyggelige folk, de fleste av dem var piloter i store flyselskap til vanlig, men jobbet deltid som F-15C piloter (et slags heimeværn). Hvor kult er det? Som å være bussjåfør, men få lov til å kjøre Formel 1 noen ganger i året. :tease:

Snakker om helikopter, så er det eneste jeg har vært oppe i en SeaKing. Vi ble med ut på redningsøvelse for å være markører (de skulle lete oss opp med det infrarøde kameraet). Skuffende at de faktisk ikke klarte å finne oss, selv om de visste hvilket område vi var I :mad: Men helikopterturen var sinnsykt morsom, selv om dette er et stort og lite manøvrerbart helikopter. Jeg kan bare drømme om hvordan det er å bli med i en Bell på taktisk flygning :thumbup:

Edit: Her har vi et fly som kommer i ganske stor hastighet iallefall, F-14 :)

http://www.eng.vt.edu/fluids/msc/gallery/conden/f14.mpeg

Er vell sikkert for at de skal hindre kollisjon med noe under taxing ja..

Har også vært inni et Seaking, men da stod det bare på bakken.. Var også inne i et F-16 for mange herrens år siden, var kanskje rundt 2-3, men husker ikke noe ifra det..

Aleks_r: Får se hva jeg får til :yes:

Appropro (?) Seaking, det er et som driver søk rett utenfor huset vårt i skogområdet rundt, er ikke helt sikker hvorfor, men det er et hjem for psykist utviklingshemmede rett borti her, og noen kan kanskje ha rømmet.. BILDER KOMMER :thumbup:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...