Gå til innhold

ATI Radeon X800xt! eller Geforce 6800Ultra!

lars68

Anbefalte innlegg

Skal du klokke? For da er 6800Ultra best.

Og X800XT finnes vel ikke til APG, bare til PIC-E. Og det er ingen merkbar eller sebar forskjell på de. Så uansett hva en test sier kan du drite i det, siden de skjermkortene kan vise så god grafikk som øyet kan klare å få med seg, nesten.

Enten liker du søt sild, eller så liker du sur sild. Men de er akkurat like gode.

Kan du gi meg en link som beviser at 6800ultra klokker best av de to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nok et eksempel som gir ved til "Fanboy" bålet.

kan du ikke begrunne en slik påstand før du slenger den ut? Du må jo være klar over forsøplinga som resulterer ved "ati vs nvidia" tråder.

Lenke til kommentar

nok et eksempel som gir ved til "Fanboy" bålet.

kan du ikke begrunne en slik påstand før du slenger den ut? Du må jo være klar over forsøplinga som resulterer ved "ati vs nvidia" tråder.

Hvilket kort er det som har rekord i 3Dmarks. Vel 6800Ultra. APG finnes bare X800XT PE.

Lenke til kommentar
Erhm.... X800XT finnes som AGP kort.

Ikke i følge AT sine sider. Hvis du tenker på de som er sat op¨p som xt i web sjapper rundt omkring, ka det jo hende at de rett og slett skriver feil.

Folk på bl.a Rage3D har jo mottatt sine X800XT-PE AGP kort.

Folka hos ATI må være fulle.

Lenke til kommentar
Erhm.... X800XT finnes som AGP kort.

Ikke i følge AT sine sider. Hvis du tenker på de som er sat op¨p som xt i web sjapper rundt omkring, ka det jo hende at de rett og slett skriver feil.

Folk på bl.a Rage3D har jo mottatt sine X800XT-PE AGP kort.

Folka hos ATI må være fulle.

Vel det kan være, men det høres litt rart ut. Men du vet aldri. I så tilfelle så har jeg tatt feil.

Lenke til kommentar

Vel jeg vet at 3Dmark ikke er en ting som bør vektlegges for mye, men det gir en pekepinne på ytelsen.

GF6800Ultra scorer bedre i 3DMark03 selv om den ikke er overklokket, det endrer ikke at X800XT PE er jevnt over et raskere kort. Dessuten viser ikke 3DMark03 den teoretiske fillrate forskjellen mellom X800Pro og XT PE.

Lenke til kommentar

Vel jeg vet at 3Dmark ikke er en ting som bør vektlegges for mye, men det gir en pekepinne på ytelsen.

GF6800Ultra scorer bedre i 3DMark03 selv om den ikke er overklokket, det endrer ikke at X800XT PE er jevnt over et raskere kort. Dessuten viser ikke 3DMark03 den teoretiske fillrate forskjellen mellom X800Pro og XT PE.

ok, du har betydelig mer peiling enn det jeg har, om skjermkort. Men tror jeg skal se hvilket kort som kommer best ut til slutt. Etter at alle driver tingene er ferdige, og at GW får ut sine kort som er klokket høyere en referansekortene.

Lenke til kommentar
Hvilket kort er det som har rekord i 3Dmarks. Vel 6800Ultra. APG finnes bare X800XT PE.

Det er det dummeste jeg har hørt.

Og si at nVidia klokker best fordi de har verdensrekorden i 3dmark?

Hvem av oss her på forumet har dual casacadekjøling på godt under -100 grader?

Hvem som klokker best med standard kjøling, eventuelt med vannkjøling er det interesante for oss.

EDIT:

forresten har det kommet en 19k score på orben nå...ati-kort...men litt mistenkelig at de har såpass "treg" prosessor og klokkehastighet på skjermkortet vises ikke, bruker også ikke godkjente drivere(kan vere nyeste catalyst).

Har du en link?

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...