Gå til innhold

Gf Fx 5600 Ytelses problemer eller ? =\

ViperOz

Anbefalte innlegg

Hei .. :) ..

Saken er som følger : jeg fikk nettop ett "nytt" skjermkort til en billig peng ett sparkle Gf Fx 5600 128 Mb (128 BiT) ... @ 340MHz Core og 560MHz Memory

Starta cs å der drog jeg fram en smoke :p .. når jeg kastet 1 smoke i singleplayer så fikk jeg nedi 69 fps .. dette er samme som jeg hadde med mitt Gf 2 Ti ! :p ..

så testa jeg quake 3 , der var average fps 200 under det jeg hadde med mitt gamle gf 2 ti!? ...

Testet med 3dmark 03 .. fikk 2000 der .. og jeg fikk 9200 i 3d mark 2001 se .. ( hadde ca 6-7000 med mit gamle gf2 )

Har prøvd å tweake alt jeg kommer på og prøvd mange drivere , kjører nå på omega drivere .. (samme ytelse på alt ) .. har tillogmed oppdatert bios og hk drivere ..

han som hadde skjermkortet før meg hadde mye bedre FPS i cs og lignende .. og han hadde en god del tregere data enn meg

Mitt Oppsett :

P4 3.0 c @ 3,5 Ghz

1024 ddr @ 340 mhz :\ ..

Msi neo2 fisr2 ( 865 pe )

ja har på agp 8 , fastwrites og den andre som jeg ikke kommer på :p

Takker for all hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men forklar mej iaffal hvofor han som hadde skjermkortet før meg fikk det til å gå så mye bedre enn meg da ? .. han hadde en amd 2800+ og 512 ram eller no .. :D

det har seg også sann at når jeg kjører fx 3dmark 2001 så *henger* det i 0.5 sec++ så fortsetter det normalt i noen sec så *henger* det igjen ... slik varer det utover hele testen ..

og når jeg går utav cs så begynner musen og *hakke* ... det har aldri skjedd før ..

lurer kanskje på om det ikke bilr sendt nokk data gjennom en plass , men ikke vet jeg :p .. eller noe med irq og gjør ? :\ ..

Endret av ViperOz
Lenke til kommentar

jess :D .. d funket iaffal en del i nature testen i 3dmark.. thx :D .. men den skippingen er der fortsatt , skipper fx fra 60 til 36 fps hele tiden i nature testen og andre tester *det låser seg bare i 0.5 sec så fortsetter det lixxom så låser det seg igjen og fortstetter ..* :\

ingen som har hatt det problemet før ? :( ... eller noen som hvet hva jeg skal gjøre for og fikse det ? ...

Endret av ViperOz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...