Gå til innhold

Haxing public .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Nå går jeg litt off-topic her, men der jeg bor har det etter hvert blitt populært å si at noen som har respekt og er kule "haxxer på Toten". :p Er ikke det et fantastisk uttrykk? :no::laugh:

Lenke til kommentar
Spilte på en awp aim map i dag. Stilte meg bak en 5 meter tykk betong vegg og plutselig var jeg dø. En hadde tatt headshot på meg fra andre siden av veggen :realmad:

Vanskelig og ikke tro at han cheater da :hmm: Kan jo være en stor bug i mappen da, men han tok andre på samme måten :no:

Det er drit lett og haxe på det mappet da. Ikke så mange steder folk kan gjemme seg.

Dessuten kan ikke du vite at den er laget av betong. Alle veggene i cs har egen "tykkets" faktor. Feks du kan ikke skyte gjenomm veggene på aztec, uansett hvor små de er(nesten da). Men på iceworld kan du skyte gjenomm 10meter kjukke vegget lett.

:roll:

Lenke til kommentar
Spilte på en awp aim map i dag. Stilte meg bak en 5 meter tykk betong vegg og plutselig var jeg dø. En hadde tatt headshot på meg fra andre siden av veggen :realmad:

Vanskelig og ikke tro at han cheater da :hmm:  Kan jo være en stor bug i mappen da, men han tok andre på samme måten :no:

Det er drit lett og haxe på det mappet da. Ikke så mange steder folk kan gjemme seg.

Dessuten kan ikke du vite at den er laget av betong. Alle veggene i cs har egen "tykkets" faktor. Feks du kan ikke skyte gjenomm veggene på aztec, uansett hvor små de er(nesten da). Men på iceworld kan du skyte gjenomm 10meter kjukke vegget lett.

:roll:

Jaja, men er ganske sikker på at han så meg. Var bare han som drev å skjøt folk gjennom vegger flere ganger :hmm:

Lenke til kommentar

Min menig:

Haxe = Cheate, drepe noen du ikke ser/ser eller auto fire igjennom vegger og dører med et program som gjør dette for deg.

Gulle = Drepe/treffe en spiller bak en vegg/dør der man "Pleier" aa gjemme seg eller rettogslett burste en plass og ha flax. Du selv står for hele handlingen.

Jeg tror Topic starter mener Gulle isteden for Hax

Hax kommer av hack ... U get it?

Endret av DeStefanO
Lenke til kommentar
Min menig:

Haxe = Cheate, drepe noen du ikke ser/ser eller auto fire igjennom vegger og dører med et program som gjør dette for deg.

Gulle = Drepe/treffe en spiller bak en vegg/dør der man "Pleier" aa gjemme seg eller rettogslett burste en plass og ha flax. Du selv står for hele handlingen.

Jeg tror Topic starter mener Gulle isteden for Hax

Hax kommer av hack ... U get it?

Vel, husker jeg så en cpl match med komentator og opplevde flere ganger å høre komentatoren bruke ord som haxed i forskjellige sammenhenger feks. "player haxed mr.elefant trough the wall, ah man that had to hurt" eller.no

vil forresten nevne at cpl foregår på lan uten internett oppkobling i tilfelle du ikke visste dette.

Haxe noen = drepe noen gjennom veggen (først og fremst når du hører hvor de står) dette er ikke nødvendigvis gull

Cheate? = kjøre full aimbot\speedhack

gulle = være heldig som feks joggehs med glock burst på evig store avstander eller slenge aimen sin mot en spiller og treffe han med rekylet. Det kan også innebære å drepe noen gjennom en vegg hvis det er helt tilfeldig, feks. du skyter et tilfeldig awp skudd i veggen og det står "player >(".) luringen" øverst til høyre eller at du sprayer på veggen bare for å sjekke om noen står å holder der (sk kaller stedenepå mappet du sprayer "haxposs")

huff, ble kanskje litt teit men orker ikke skrive om på det. Bare så det er sagt, gull er først og fremst en talentløs spiller (som meg feks.) som ikke har noen anelse om hva han driver meg og dreper.

hax kommer av hack ja, ettersom wallhack er en ganske vanlig form for cheat. Drepe noen gjennom veggen blir derfor kalt å haxe noen. Dette blir som regel gjort ved hjelp av burst og man sprayeer gjerne på kjente stedet (haxposs) eller ved hjelp av lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...