Gå til innhold

Rap VS Rock


And.rs

Anbefalte innlegg

Hvorfor diskuterte hva som er best? Alle vet jo at Rock eier! Og at rap er lame...

Har du noen gang hørt ordentlig på rap? Har du hørt at det finnes uttallige rap artister som hele tiden lager noe nytt, eller hører du bare på det som er "godtatt" av tv-en og radioen? Det er så utrolig mye bra, og jeg skal ikke si at rock er dårlig, for jeg vet om mange bra sanger, så lenge det ikke er så ensformig og veldig bråkete. - det er min mening...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da lov til å ha litt humor.. (selv om det kanskje ikke har noe direkte å gjøre med disskusjonen).

Ikke når "humoren" sin eneste intensjon er å latterliggjøre meg.

 

Oki, nå hører jeg på "forgot about dre...." Dere som har den, hør på pipelyden som de bruker, den spilles konstant, uten NOEN variaskjon gjennom hele sange!

 

So? Ingen sier at du trenger å like rap, eller den sangen. Vi bare sier at du ikke trenger å gå rundt å tro at du har så forbanna "rett" bare fordi du hører på musikken du liker, for vet du hva? Også de som liker rap-musikk hører på musikken de liker.

 

Troll.

Lenke til kommentar
Du sier at rap ikke er ensformig? HELE SANGEN er bygd opp av den compen. Også synger de til...

Det gjør naturligvis at all rap er ensformig.

 

EDIT: Personlig kan jeg godt påstå at x-antall rockeband er ensformige.

Jeg har ikke hørt en sang som er SÅ ensformig, rock kan sikkert være ensormig det også. Men det må være en grense... Har du hørt den? Det samme blir spilt om og om igjen, akuratt det samme, igjen og igjen. Uten noen form for variasjon...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Vi bare sier at du ikke trenger å gå rundt å tro at du har så forbanna "rett" bare fordi du hører på musikken du liker

Jeg tror de fleste tror at den musikken de hører på er den beste, og gjerne vil konvertere resten av oss "uvitende" og "hjernevaskede". Så er det noen få som kan akseptere at vi ikke alle er like..

If everybody looked the same, we'd get tired of looking at eachother.. Det samme gjelder musikk, vil jeg tro..

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg om en rap-sang der det IKKE er samme lille tromme-comp som går gjennom hele sangen!!!

Hva er problemet ditt? Det finnes massevis av folk som liker den musikken, ser på det som bra musikk, ingen tvinger deg til å høre på det, kan du ikke bare akseptere at folk er forskjellige og at om musikk er bra er 100% subjektivt?

 

J*vla musikkfascister.

 

Jeg gidder ikke diskutere med en gjeng gråstein lenger. Jeg har sagt mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...