Gå til innhold

Rap VS Rock


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes rap er ensformig, kjedelig, talentløst og rett og slett dårlig.

Jeg synes rock er gjennomført, spennende, variert og talentfullt.

Bon Jovi og Europe er variert? Ikke narr meg til å le... Dette er listepoprock som er like kommersiell som nyeste sangen til Kelis eller G-Unit...

 

(Synes forøvrig at Europe er kult, for nostaligiens skyld og de har noen cheesy soloer som er kule)

dette er din mening, og den går tydeligvis ut på at du synes jeg er rar...fint da er vi enig om det

Lenke til kommentar
PS: legg merke til antall Fjortisser som hopper og skriker over tupac .. "Changes er lissom SÅÅÅ bra"

den beste sangen til tupac er "brendas got a baby"  Changes er jalla ...

Vel jeg vil nå ikke kalle Changes akkurat noen fjortisslåt. Den er nok når vi ser på budskapet i den rettet inn mot en voksnere målgruppe.

 

Men hvis en låt er populær blant fjortiser er det da synonymt med at dette er en elendig låt?

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Har ikkje folk lært enda at det ikkje kjem noko godt ut av desse diskusjonane? Det blir ein stillingskrig med Rap-fans på den eine sida, Rock-fans på den andre og HalTan & Co i midten som desperat prøver å roe massene. Til slutt blir den stengt av moderator.

 

Blir som ein tråd: "Liker du best Opel eller Nissan? Eg liker best Opel fordi Nissan er stygg." Det blir jo heilt dumt...:roll:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Blir som ein tråd: "Liker du best Opel eller Nissan? Eg liker best Opel fordi Nissan er stygg." Det blir jo heilt dumt...:roll:

Ja, men mange av valgene våre når det gjelder kjøp av bil, musikk eller cpu for den slag skyld blir avgjort pga slike tanker som de forskjellige kjøperne har i hodet sitt.

Lenke til kommentar

Blir som ein tråd: "Liker du best Opel eller Nissan? Eg liker best Opel fordi Nissan er stygg." Det blir jo heilt dumt...:roll:

Ma kan ikke sammenlikne en tysk Rust gigant med kvalmende design med et japans presisjonsverk med Design som enten er fransk eller som er laget for å skremme dritten av småunger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...