CB87-Bergen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei, Har en stor utfordring til alle dere musikkelskere. Har hørt en sang på Radio1 noen ganger, men får aldri med meg hva den heter. Den er ikke ny, men litt eldre tror jeg... Og den er rolig... Veldig rolig... Med mannlig vokalist. Det eneste jeg har fått med meg i sangen er "I find it kind a funny, I find it kind a sad..." Tror det er i refrenget. Hehe, og svaret på 10.000 kroners spørsmålet er? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) mad world I fin it kind of funny, I fin it kind of sad, the dreams in witch I'm dying are the best i ever hade *tralle* Endret 15. juni 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hei, Har en stor utfordring til alle dere musikkelskere. Har hørt en sang på Radio1 noen ganger, men får aldri med meg hva den heter. Den er ikke ny, men litt eldre tror jeg... Og den er rolig... Veldig rolig... Med mannlig vokalist. Det eneste jeg har fått med meg i sangen er "I find it kind a funny, I find it kind a sad..." Tror det er i refrenget. Hehe, og svaret på 10.000 kroners spørsmålet er? John Elton? Edit: Elton John Endret 15. juni 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Elton John - Your song eneste jeg kan komme på jeg kan sende kontonummeret mitt som PM Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 JEG KOM FØR DEG DIN WANNA BE MILLIONÆR Neida Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 det er ikke Elton John .. det er en eller anne anne melankolsk synger mener eg da .. husker ikke navnet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Gary Jules - Mad World ? Den som var i donnie darko... Edit: Noen kom visst på det før meg Endret 15. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Humor er det vel ikke, men er dette dette så mye bedre da? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 det er nok - mad world for elton john går sånn: "its a little bit funny, this feeling inside" måtte grave litt i plate samlinga men fant de til slutt Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) det er nok - mad world for elton john går sånn: "its a little bit funny, this feeling inside" måtte grave litt i plate samlinga men fant de til slutt når du sier det så er det jo its a little bit funny Endret 15. juni 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Humor er det vel ikke, men er dette dette så mye bedre da? Spørsmålet er hva du gjør inne på FORUM.BARBARA Barbara? WTF? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) HAHA.. artig observasjon . Gå inn på barbara.no Vanligvis går jeg gjennom hw.no, så forumet, men ikke i dag Edit: så mange skrivefeil har jeg vel aldri hatt på en dag Endret 15. juni 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 mad world I fin it kind of funny, I fin it kind of sad, the dreams in witch I'm dying are the best i ever hade *tralle* Jepp, det var denne Takker for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå