phax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 hei, en venninne av meg har kjøpt en gammel compaq armada 1750 og klart å fucke den litt til.. så hun lurte på om jeg kunne hjelpe til å reinstallere alt på den, joda sa jeg det skal vel gå greit! men neida.... klarte ikke å boote fra verken cd eller diskett så endte opp med å ta hd'n ut av maskinen og få formatert den via en annen maskin! men nå er jo selvsagt problemet å få innstallert os'et... har prøvd alt til ingen nytte, har til og med prøvd å innstallere os'et på disken via en annen maskin for så og putte disken tilbake i compaq'n, vet selvsagt at det vil bli kluss med dette, men var bare for å teste om den ville boote fra hd'n, noe den ikke ville... skjønner rett å slett ikke va jeg skal gjøre! og hvordan i huleste man kommer seg inn i bios på denne maskinen er et mysterium.. en annen ting som er litt merkelig er at visst jeg tar ut hd'n klarer jeg og boote opp i fra diskett! men det hjelper jo lite. håper noen kan hjelpe meg litt her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå