Kozesmurf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 catalyst SUG, Omega DUG. Hver gang jeg skal installere de nyeste catalyst driverne KLIKKER pcn og jeg må faktisk formatere for å få det i orden igjen. Så derfor er jeg blitt en trofast tilhenger av omegadriverne Last ne Omega du h4g3n ?*Host*Brukerfeil*host*? Huska du å fjerne den gamle driveren før du la inn den nye? Nei?. der ser du hva som skjer når du ikke leser det som popper opp under inst. av cat. ÅÅ jeg kjørte driver cleaner utallige ganger, og jeg sletta driverne minst 10-15 ganger, MEN til ingen J***A nytte. Men umiddelbart etter å ha installert omega funka alt perfekt... NEsten da, har fortsatt fps drop i cs, men det tror jeg kommer av at hovedkortet mitt ikke er bra nok... Eller? Har et Aopen ak77-8xn HK. Noen som har noen formening om dette? format c: gomman... Format c: (eller windows partisjonen) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bruker alltid den nyeste catalyst versjonen. Med tanke på å ha minimalt med bugs og slikt er vel det det lureste. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja, jeg vet at ti4xxx ikke har hardwarestøtte for DX9, men i 3dMark 01 og i spill som f.eks CS(da dette ser ut til å være favoritten til trådstarter) vil vel ikke forskjellen være så stor eller...? I 3dmark 01 er de jevngode (9600 klokker bedre, og jeg fikk best score med det) og CS er helt klart 4800 ti best. Det er faktisk et perfekt kort til CS. 9600 pro derimot må man tukle ganske mye med drivere og diverse instillinger før du får like stabil FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå