Mafo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Sprer seg via Blåtann Det ble nylig oppdaget et nytt virus for mobiltelefoner, som er det første viruset som er i stand til å spre seg uten eierens innvirkning. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Dårlig emnetittel. Hva med Virus sprer seg via Blåtann? Uansett. Interessant artikkel. Det måtte vel komme en eller annen gang, og nå har det skjedd. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Velkommen etter hackere! Rart at det ikke kom før. Har jo vært mulig lenge. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det ble nylig oppdaget et nytt virus for mobiltelefoner Dette er så feil som det bare kan bli. Viruset ble ikke oppdaget av noen som helst, det er bare utviklet av en hardcore-gruppe som selv gikk ut og sa at det var mulig. Forøvrig er det tragisk at media faktisk skriver om denne saken, siden "viruset" enda ikke finnes og heller ikke er noen trussel. Dere bare skremmer brukerne... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det noen som er skremt da? Jeg ble hvertfall ikke skremt eller bekymret Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Snakker ikke om deg, men om vanlige folk som ikke engang vet hva Symbian er (ca 99,5% av befolkningen vil jeg tro...) Dette tullet var jo hovedsak på dagbladet.no igår... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke det er så veldig mange som blir skremt. Eller tar jeg feil tru? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kan nok være det dessverre. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 virker dette programmet med java telefoner også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg