mortengutt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei, mener å ha lest her inne for en tid siden en forhandler som sender ut gratis hålsbånd/mobillenke til Sony Ericsson, Nokia osv. Noen som kan huske å ha lest dette innlegget, evt har en link til innlegget i forumet? Hjertlig takk på forhånd Lenke til kommentar
vizit Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 du mener vel dintelefon? dintelefon.no Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Deler de fortsatt ut? ja, gjør de?? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Etter det jeg leser der så er det ikke en kjeft som har fått noe som helst... hahaha 12. mai: problemet er at alle mine ansatte er syke eller ikke til stede så jeg har faktisk ikke fått sendt dem enda.. alt ligger klar i en pose her. må bare kjøpe frimerker og konvolut.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sendte en PM til han karen jeg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Han har ikke oppdatert den tråden på en stund sa han. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Etter det jeg leser der så er det ikke en kjeft som har fått noe som helst... hahaha 12. mai: problemet er at alle mine ansatte er syke eller ikke til stede så jeg har faktisk ikke fått sendt dem enda.. alt ligger klar i en pose her. må bare kjøpe frimerker og konvolut.. joa,det er mange som har fått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå