Skikongen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Har på noen andre forum (bl.a. dinside.no) lest at batterilevetiden på Nokia 6230 som jeg planlegger å kjøpe er dårligere enn akseptabelt. Jeg har behov for: 1. Batteriene varer i minst tre døgn ved lite bruk 2. Batteriene varer i et døgn med mye bruk av MP3 spiller (ligge på stranden, trene etc) Jeg kommer ikke til å benytte telefonen til spill o.l., kun som telefon, MP3 spiller og radioen. Vil telefonen ha for dårlig batterikapasitet sett i forhold til mine behov? Endret 16. juni 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ved lite bruk varer min i ca. 5-6 dager ved middels-normal dekning. Brukes den aktivt, holder den i ca to-tre dager. Lenke til kommentar
infty Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 når jeg først fikk den var den i konstant aktivt bruk (filming,radio,mp3) batteriet varte et fint døgn før det måtte lades opp. kan defenitivt annbefale deg en 6230. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor lenge varer den med normal bruk etter noen måneder? Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Litt vanskelig å si siden den kun har vært et par mnd i salg. men har enda ikke opplevd noe tap i batt kapasitet. Selv om jeg bruker BT hele tiden og snakker mye i telefonen varer den fint i masse døgn uten oppladning. Ved lite bruk varer den i en uke for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå