petterh Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei. Har per dags dato har jeg et Canon Powershot A50, som desverre har fått hikke, og begynner sakte men sikker å se sine siste dager. Jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe et nytt. Har ikke noen spesielle krav til nytt kamera, bortsett fra at det bør være rimelig. Ser at bestbuy.no tilbyr Canon A60 til 999kr. Dette virker for meg som et røverkjøp. Noen som har noen bedre forslag til en slik pris? Mvh Petter Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det var et godt tilbud!!! Til den prisen tviler jeg sterkt på at du finner noe bedre! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser ut som et meget godt kjøp,hvis du klarer deg med bare 2 megapixler. Lenke til kommentar
M25 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du har jo de to bilige hp kamerane da ene har 3,2mp og 3*optiskzoom ta en titt på dem Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kjøp IKKE et av de billige HP kameraene.Jeg hadde et HP 433.Det var et elendig kamera for å si det mildt! Styr unna billig HP! Lenke til kommentar
petterh Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Gikk for magefølelsen og bestilte meg nevnte Powershot A60. 2 megapixel holder sannsynligvis en god stund for mitt bruk, primært web og slideshow-visninger for venner og familie. Har hatt positive erfaringer tidligere med mitt eget Canon Powershot A50 og mine venners diverse Ixux-kameraer. Nå gleder meg jeg bare til kameraet ankommer postkontoret, slik at jeg kan få noen bilder av den fine sommeren. Endret 16. juni 2004 av petterh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå