Gå til innhold

For svak PSU?

Anbefalte innlegg

Eg har sett på AIDA at PSU'en leverer detta;

CPU 1.66Volt

+3.3V 3.22Volt

+5V 4.65Volt

+12V 12.46Volt

+5 Standby 4.73Volt

DIMM VTT 1.26Volt

E ikkje ditta alt for lite? Eg køyre 7Vifter, 1 R9800 Pro, 2500Xp, 1Dvd, 1Brennar, 1 vifte styring, 1 Tv-kort, 1 firewire kort, 10\100 lan kort og isdn.

Eg har deffinitivt ikkje peiling på PSU......

EDIT; Eg har ein ( IKKJE LE ) Super Flower Power (AMD K7 Intel 12V 1.1 & 2.03 VErsion +12V power connector AUX power connector) PSU.... Eg SA IKKJE LE

Endret av John_Torvald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spenningene dine er helt topp de! :)

Edit: Så plutselig at +5V-en din er kanskje en smule lav, men tror ikke det er kritisk. Denne er ikke fullt så viktig som +12V heller. Er den stabil så skulle det ikke by på problemer.

Edit2: Verdien på spenningene har ingenting å si så lenge de ligger innenfor toleransene. Det som er viktig er at de er stabile! (At de kan levere nok strøm).

Pluss at jeg har en mistanke om at mange spenningsmålere på hovedkort er ganske unøyaktige. Mistenker du gale spenninger så bør du få de målt med et skikkelig multimeter.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
EDIT; Eg har ein ( IKKJE LE ) Super Flower Power (AMD K7 Intel 12V 1.1 & 2.03 VErsion +12V power connector AUX power connector) PSU.... Eg SA IKKJE LE

Sorry :lol:

Sier det samme som sedsberg. Kanskje den +5Ven din er litt lav, men den er ikke like kritisk som det hadde vært med en lav +12V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...