Necleto Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg mottok min 200 GB Western Digital HDD fra komplett her om dagen. Da jeg starta opp Windows XP installasjonsprogramet og skulle opprette partisjoner og installere windows, oppdaget jeg at 200GB-HDD en bare var på 131 GB...hva er feil?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Lest gjennom hele sticky på det stedet du burde ha postet denne? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 sånn var min å.. alt du trenger er et lite program som heter Partition magic. kjør det, så får du resten av din kjære harddisk.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Men hva er egentlig feil? JEg måtte lage en partisjon i Fdisk som var Uber..... Da virket det plutselig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Men hva er egentlig feil? JEg måtte lage en partisjon i Fdisk som var Uber..... Da virket det plutselig! Du må lage to partisjoner forde hovedkortet ditt ikke støtter større hardisker enn 131GB hva mente du med 'Uber'? Lenke til kommentar
Sparkey Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Viser til svaret på ITpro's sider Trykk her : Endret 8. august 2004 av Sparkey Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Flyttes til Lagringsmedier-kategorien for det er der den egentlig skal være og det er der du nok får hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå