Gå til innhold

Får ikke dvd spillern til å virke!

Anbefalte innlegg

Går bak ryggen din? Herregud... Dette er et forum! Skjønner at du tåler lite ja... Tenk hvis alle plutselig reagerte som deg fordi de ble rapportert, det hadde ikke vært et pent syn nei. Og kutt ut det pratet om at jeg var uetisk. Det har ingenting her å gjøre. Og jeg rapporter ikke folk for å få sympati!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går bak ryggen din? Herregud... Dette er et forum! Skjønner at du tåler lite ja... Tenk hvis alle plutselig reagerte som deg fordi de ble rapportert, det hadde ikke vært et pent syn nei. Og kutt ut det pratet om at jeg var uetisk. Det har ingenting her å gjøre. Og jeg rapporter ikke folk for å få sympati!

les litt mellom linjene, ikke alt er bokstavelig

Lenke til kommentar

Hehe, har dere ikke bedre å gjøre enn å plage en stakkar for å ha posta noen poster for mye? Han inrømmer at han gjorde noe feil, er ikke det godt nok?

Jeg mener hvertfall det er rimelig teit å melde han til en moderator.

Lenke til kommentar
Hehe, har dere ikke bedre å gjøre enn å plage en stakkar for å ha posta noen poster for mye? Han inrømmer at han gjorde noe feil, er ikke det godt nok?

Jeg mener hvertfall det er rimelig teit å melde han til en moderator.

hehe, takk-...

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

forresten, har lest rettningelinjene, regel nr 10:

"Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's."

og her en beskrivelse av hva bumbing er :

"Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister

over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger

inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En

har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon

å komme med.

som jeg har uthevet står det :

"En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon

å komme med. "

Å det var det jeg gjorde i de 5 første postene.

Så hvis en leser reglene har jeg ikke brutt retningslinjene.

Lenke til kommentar

Okay, dette er bare en lang serie med brudd på retningslinjene, om og om igjen. Når du først fikk beskjed om bumping, du tenkte ikke da på å lese retningslinjene og nettiketten? Da ville du kanskje funnet noe om off topic chatting, spamming og personangrep. Posten stenges

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...