Gå til innhold

Får ikke dvd spillern til å virke!

Anbefalte innlegg

Har ett problem her, har flyttet dvd spillern fra den gamle pcen min over i den nye. Maskinen registrerer at den er der i bio som sec master dvd rom, men finner den ikke i windows, hva er dett?

Fant den forresten i windows rett etter første oppstart, men da klarte den ikke lese dvd plater, så jeg la inn power dvd og startet på nytt. nå er den borte. også fra enhetsbehandling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du hørt om å redigere innlegg? Måtte dessverre rapportere emnet ditt.

heh.. javel, flott prioritering.... at du flyr rundt å raporterer at folk skriver for mange innlegg, lol... patetisk. er bare å si fra liksom. men men... folk er forskjellige.

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

Jeg prøver nok ikke å smiske til å bli moderator. Er nok flere som pleier å rapportere slike tåpelige ting som du gjør. Du virker heller ikke veldig seriøs når jeg leser innleggene dine. Det er noe som heter retninglinjer her på forumet. Kan være en fordel å lese dem først, så ser du hvorfor folk ikke har lov til å spamme sine egne topics.

Lenke til kommentar

Hvis det står i retningslinjene at det ikke er lov å skrive fler inlegg etterhverandre så er det greit nok, kan jo ikke stå for annet enn det jeg har gjort og skal rette meg etter reglene i fremtiden, poenget er bare at det går ann å si fra til meg først, det er folkeskikk, og folkeskikk står over forumregler.

men gidder ikke diskutere dette med deg. iom. det er rapportert tar jeg det med en moderator. du virker som en særdeles lite hyggelig fyr, jeg er her for å få hjelp ok? så stikk å plag noen andre "idioter"

utrolig at de 4 som svarer er her for å klage over at jeg skrev 4 inlegg etterhverandre.... og når det gjelder postcount, lol. hvem bryr seg om ha skrevet masse inlegg i forumet, bare å tenke tanken er jo helt lattis. titt på alle innleggene jeg har skrevet her på forumet, så skjønner dere fort at det er totalt skivebom.

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Hvis det står i retningslinjene at det ikke er lov å skrive fler inlegg etterhverandre så er det greit nok, kan jo ikke stå for annet enn det jeg har gjort og skal rette meg etter reglene i fremtiden, poenget er bare at det går ann å si fra til meg først, det er folkeskikk, og folkeskikk står over forumregler.

men gidder ikke diskutere dette med deg. iom. det er rapportert tar jeg det med en moderator. du virker som en særdeles lite hyggelig fyr, jeg er her for å få hjelp ok? så stikk å plag noen andre "idioter"

Bummer.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hvis det står i retningslinjene at det ikke er lov å skrive fler inlegg etterhverandre så er det greit nok, kan jo ikke stå for annet enn det jeg har gjort, poenget er bare at det går ann å si fra til meg først, det er folkeskikk, og folkeskikk står over forumregler.

men gidder ikke diskutere dette med deg. iom. det er rapportert tar jeg det mad en moderator. du virker som en særdeles lite hyggelig fyr, jeg er her for å få hjelp ok? så stikk å plag noen andre "idioter"

Nå må du roe deg ned litt. Jeg gjorde det mange andre hadde gjort. Er jeg en særdeles lite hyggelig fyr da? Da er alle moderatorer og brukere her inne det samme da. Jeg har heller ikke plagd noen. Jeg sa bare ifra. Og det nytter heller ikke å poste masse i håp om å få hjelp. Det gjør bare at emnet blir stengt. Og hvis du vil kalle deg sjøl for idiot så værsågod.

Lenke til kommentar

Bummer.

har ikke rapportert deg, er jeg som ble raportert, les forste svar på potene mine

Lenke til kommentar

utrolig at de 4 som svarer er her for å klage over at jeg skrev 4 inlegg etterhverandre.... og når det gjelder postcount, lol. hvem bryr seg om ha skrevet masse inlegg i forumet, bare å tenke tanken er jo helt lattis. titt på alle innleggene jeg har skrevet her på forumet, så skjønner dere fort at det er totalt skivebom.

Les da rettningslinjene, og hva det står om bumping deer før du begynner å angripe folk.

Vi har ikke bruk for folk som deg, og de fleste får heller lite lyst til å hjelpe deg sånn som du oppfører deg.

Lenke til kommentar

Les da rettningslinjene, og hva det står om bumping deer før du begynner å angripe folk.

Vi har ikke bruk for folk som deg, og de fleste får heller lite lyst til å hjelpe deg sånn som du oppfører deg.

hehe, kaller du det å angripe. tok meg selv hardt i nakken for å være så sakelig som mulig. blir irritert når folk oppfører seg etter min mening uetisk...

Lenke til kommentar
Uetisk fordi noen ikke sa fra til deg? Uetisk fordi noen rapporte til moderator? Voks opp mann! Det er din egen feil. Du som ikke fulgte retningslinjene. Ta konsekvensene av det istedenfor å oppføre deg som en unge og syte!

det er dere som syter. jeg syter ikke. alle postene som har kommet inn her har vært syting over at jeg skrev replies på rad.

har innrømmet at jeg gjorde feil.

å jeg må få lov å bli irriter når folk ikke forteller ting til meg men går bak ryggen å melder fra til overordnede, det er som jeg sier uetisk å mangel på sosial intligens. nå er jeg ingen forumløve. kanskje reglene er annerledes her, men i virkeligheten skaffer ikke det der deg sympati. heller tvert om.

er her for å hjelpe folk som har trøbbel, å få hjelp selv. ikke noe annet..

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...